|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold
Alder: 22
|
har noen noe caresheets for Pachydactylus rugosus ?
Tråd flyttet ut av Faktaark delen til der den hører hjemme. Sist endret av _Nagash_; 30-01-2008 kl 18:19. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
|
På tanke på at det bare er 1 bilde på repti betyr vel dem er ganske uvanlige?
har søkt litt rundt på det latinske navne og finner veldig veldig lite. fant litt flere bilder en dem på repti. http://www.thelizardwizard.co.uk/Pac...us_gallery.htm står va dem spiser i vertfall: http://en.wikipedia.org/wiki/Pachydactylus google.com er din beste venn. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
ja, dem som er på repti skal jeg antagelig kjøpe av Tom.
vet hva de spiser og at det er litt fuktig i terra dems og dem lever i rund 28 grader om dagen men mer vet jeg ikke.. og jeg må vite mer om de før jeg kan kjøpe dem.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Sted: Oslo
|
Sitat:
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Og til Lillian, skikkelig stilige dyr! Hadde jeg hatt muligheten, ville jeg lett hatt en sånn i samlinga! Søkte litt på google, men fant stort sett lite info om selve Rugosusen. http://home.swipnet.se/mrviper/Tigergecko.htm <-- denne er i samme familie, står nok endel nyttigt der. Om du klarer dekode svensk
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. |
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Reptilfreak
Sted: Oslo
|
Sitat:
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Som sagt, det var ikke ment som en frekkhet, mer som konstruktiv kritikk / tips. -Edit: Tok bort noe unødvendig quoting.
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ja det tenkte jeg ikke på. men fant en svensk caresheet om dem, men alltid nyttig å vite mer
og ja syns dem er kjempe stilige vurderer å dra til messen nå i desember i tyskland. noen som skal dit ? eller vet hvor den er?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Dette skal vel ikke postes på "caresheets."
Caresheets er hvor man ligger ut faktaark... Men vis du søker info kan du heller poste på reptiler ![]() Håper modsene flytter posten, så blir det litt mer oversiktelig.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| pachydactylus, rugosus |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|