|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Finnes det noen har inne som har erfaringer med denne tøffe saken?
Så flere da jeg var i malayisa og ble veldig fassinert. Dem skal vist være greie å ha i fangenskap og, uten at jeg har greid å samle opp noe serlig informasjon om selve arten og hvordan dem skal holdes. bilde an den ene karen som bodde i treet uttafor ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
aner ikke, men drittøffe var de
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Sitat:
|
|
|
|
|
#5 | |||
|
Senior Member
|
Sitat:
Tja jeg har lyst på så mangt. har allerede et stort prosjekt på gang og holder meg til det til jeg er helt ferdig. Så kan jeg tenke på noe nytt. Var først og fremst for å høre om andre folks erfaringer med denne arten og hvor utbredt denne er i fangenskap.
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Spør på repti på forumet der, tror du kan få veldig kjapt der as
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bronchocela, cristatella, egne, erfaringer |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Olivenpython - noen erfaringer/kunnskap? | Viridovipera | De "ekstra" eksotiske herptilene | 5 | 30-08-2008 02:35 |
| Deres erfaringer med tarantellhår | pinnedyr | Taranteller | 23 | 29-12-2007 13:17 |
| Chili trenger litt hjelp fra noen med erfaringer | millejinta87 | Skilpadder | 2 | 01-01-2007 21:20 |