|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: tyrkia/hurum
|
Jeg jobber m havskilpadder i Tyrkia og som noen kanskje har sett, vurdere vi å anlegge en reptilark her til våren (og trenger hjelp til det).
Jeg så to øgler? - fargerike, ca 70cm lange i et lite bur og lurer fælt på hva/hvem de er, hva de spiser, hvordan de vil ha det.. Det var små kaniner i buret ved siden av - men det så ikke ut til at det spilte noen rolle. Har dessvrre ikke råd til å kjøpe dem nå, men regner med at det kan dukke opp flere i samme butikk. Dessuten må jeg begynne å lære... En annen ting - hvis det er gen økende interesse for reptiler i verden (hva jeg antar), blir egg genspleiset for å framkalle spennende arter? Har noen bilder av dem, men søren! - jeg klarer ikke å få dem inn her Så - hvis noen vil ta imot bildene på vanl e.mail og kanskje sette dem inn her, blir jeg gla Kanskje driver jeg og skriver det samme flere steder her inne - sukk har litt navigeringsprobl.. kanskje fordi jeg er et oldtidsvesen - så please - litt overbærenhet Inger |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stavekontrollør
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Alder: 24
|
Hehe... Velkommen til forumet!! For å legge inn bilder, kan du bruke denne siden her. Når du har lagt inn bildet, får det en link som du kan kopiere inn her...
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Jeg liker denne siden http://imageshack.us/
![]() slipper tullet med medlemsskap og så bruker man bare : http://www.10minutemail.com/10MinuteMail/index.html for å unngå spaming
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Jeg tror ikke de bruker genmanipulering vet, men det benyttes i hvertfall selektiv avl.
Mvh Robin
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Ikke for å være negativ.. Men du sier du vil starte reptil park her i Norge.. og du vil ha 2 øgler du ikke kan navne på.. hva er da vitsen med en reptilpark? du må jo kunne en masse om de dyrene som skal være i reptilparken,desuten har vi jo osloreptilpark.. Hvorfor begynne å konkurere mot Are?
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Sitat:
sikker på at dette evt. blir en konkurent for Are? ikke sikkert dette dreier seg om Oslo, eller i det hele tatt i nærheten av Oslo.
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Helt enig. Er litt lei av de negative holdingene du skal ha til det meste. Jeg har også lyst til å starte reptilpark, og det spørres om hjelp til å vite navnet på dyra. Som Reptilfrealst sier, det er lov å spørre om drømmene sine.
Syns forresten det hørtes så utrolig bra ut det med at du jobber med havskilpadder i Tyrkia!^^ Kjempe flott altså! Men legg ut de bildene ble skikkelig nyskjerrig nå assa! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2004
|
Dessuten skrev hun reptilark, og en sånn en befinner seg også bl.a. i heimen min...
|
|
|
#10 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hvis jeg ikke har missforstått helt, så er det nede i Tyrkia hun har tenkt til å starte den park/ark èn ?
Sitat:
Mvh Robin
|
|
![]() |
| Emner |
| Øgler, bur, trangt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skjeggagam, samt flere øgler er giftige. | _Nagash_ | Agamer | 7 | 25-01-2008 08:57 |
| Øgler som kan klare seg 2 uker alene, og andre ting | Olliw | Småprat | 10 | 02-10-2007 14:19 |