|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2011
Sted: hamar
|
Hei. Jeg har Skjeggagam og en Leopard gecko, å ønsker noe nytt.
Å lurte på om dere har noe forslag til åssen reptil jeg burde ha nå jeg har nok erfaringer med de. takk for svar
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Hvorfor vil du ha noe nytt? Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden.
Skjeggisen er ett av de dyrene med mest underholdningsverdi mener jeg, og mange flere. Hva vil du ha? En type øgle? Slange kanskje? Skilpadde, listen er lang
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
ja skjeggagam er bra dyr
Leopard gecko ligg bare i hula si uten om da den kommer ut får å få mat. Skillpadde har jeg også 2 av i akvariumet mitt![]() å tenkte kanskje en ny øgle, tenker litt på en vannagam eller en chameleon.. eller noe anna kult. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
kameleon* regner jeg med du mener
Og komme med forslag ut av det blå er litt vanskelig. Og HVORFOR ønsker du deg ett nytt dyr? Er det prinsippet at du bare vil ha flere dyr? Om det ikke er en art / noe spesielt du har lyst på ser jeg egentlig ikke helt poenget. Med mindre det er noe spesielt du er på utgikk etter. Regnskogsdyr? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
ja kameleon.
For jeg har mer plass og ønsker fler , og driv å byger ett terrarie på 130 lang og 80 brett og 120 høyt mulig litt større. Ja, tenker noe regnskogsdyr litt mye grønt osv hadde vært kult. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Hadde jeg hatt plass til noe slikt, ville jeg selv valgt crested gecko
![]() Eventuelt om du har interessen for slanger, kan du jo vurdere en GTP
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Alder: 25
|
Selv så har jeg nå lenge hatt lyst på dag gekko
disse er aktive og nøyskjerige De er vell ikke akkurat noen man klapper på samme måte som med skjeggis men de kan håndteres Da får du jo også et regnskog terra kansje du kan ha noen frosker inni der også vet ikke om det går ann og blande dette men det finner du sikkert ut av latinsk navn: Phelsuma madagascariensis |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Ja, lurer litt på om jeg skal lage ett terrarie å skaffe en sån