| Andre insekter Her kan du snakke med andre om insekter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Jeg har lenge vært på leting etter "Eksotiske insekter" av Tom Larsen. Noen som har sett denne boken noen plass?
Den ser slik ut: Bor i nærheten av Drammen og har ikke sjangs til å reise så langt for å få tak i den. Muligens noen som har sett den i en norsk nettbutikk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: steinkjer
|
Anbefaler deg å bli medlem av Exotiske Insekter, kan kjøpe boken gjennom foreningen med 25% rabatt i forhold til butikk pris i Danmark.
Importør av boken til Norge er Febo, så alle butikker som bestiller varer fra de kan bestille den til deg. Meget bra bok, anbefales til alle med interesse for alle slags virvelløse dyr. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
|
Står det om så og si alt i den boken?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Står om det meste der ja.
Derfor jeg MÃ… ha den |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Grei forening for oss insektfreaker det og virveløse dyr så klart. Men det drev jeg faktisk å "surret" med før du sa det. Så å få vite at jeg kan få skaffet meg boken gjennom der er jo et enormt pluss. |
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: steinkjer
|
Sitat:
Tok nok dessverre litt feil på rabatt |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Det overlever jeg nok
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| boken, denne, har, noen, sett, som |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| noen som har sett dette dyret før eller? (scorpionfly) | duefjes | Skorpioner | 6 | 22-10-2008 10:46 |
| Har noen sett større Lasiodora Parahybaner enn mine? | Thorst13 | Taranteller | 20 | 09-12-2007 01:17 |
| Noen som har sett Slange DVD? | Mr-Heier | Småprat | 1 | 16-05-2007 11:38 |
| Det søteste jeg noen gang har sett | Bigbo | Filmsnutter | 12 | 30-04-2007 23:31 |
| noen som har sett eight legged freaks? | Spaniolen | Taranteller | 22 | 29-04-2007 12:56 |