| Andre insekter Her kan du snakke med andre om insekter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2007
|
Hallo.
Jeg har tenkt å hevne meg på en kamerat, en litt uskyldig hevn? Har tenkt på å kjøpe en 10 - 20 stk sirisser å slippe dem ut i hagen hans, bare det blir slutt på frostnettene. Hvor lenge lever disse sirissene? Og overlever de ungene som dem legger? Og de sirissene man får kjøpt i zoo-butikk i norge, kan dem fly? Eller hopper de bare rundt? Blir nok noen søvnløse netter på min venn på forhånd takk for svar... mvh. gutt26 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Hei.
La meg først få presisere hvor teit jeg mener det er, å hevne seg på en kompis ved bruk av noen stakkars sirisser. pt. 2, Er en tafattig måte å hevne seg på, fordi sirissene mest sansynlig vis bare hopper ut av hagen og litt rundt om kring, og hannene bråker ikke nok til å holde noen våken om natten.. ikke mine i allefall.. synes du kan finne en annen måte, om du absolutt må
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
word up!
|
|
|
#5 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Du kan selvfølgelig strø masse for under sengen hans, og slippe løs 100-200 stykker der, det vil nok fungere. Skadedyr kontroll regningen får du sikkert også lov til å betale
![]() Vil heller annbefale deg å investere i en bilstereo til 20-30000 og sette på ei skive med Olga Marie Mikalsen utenfor huset hans. Du vil antagelig dø i stuntet, men litt ofrer man jo for en hevn.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
|
Hva med å få Poltitiets beredskaptropp til å storme huset på natten???? GO GO GO
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
tror ikke han mente at det var ''synd'' på de..
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
50 stk da......dem vil vel lage bråk? Ã… sleppe noen inni huset vil jeg ikke gjøre. Men har lyst på utenfor, sikkert litt vanskelig å finne dem igjen ute også.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| info, litt, sirisser, vil |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hei trenger litt info om skorpion... | lijos | Skorpioner | 10 | 04-09-2008 12:44 |
| Trenger litt info her :S | tijoka | Småprat | 2 | 17-01-2008 22:59 |
| Litt info om meg ;) | DonSalamander | Medlemmene | 3 | 02-08-2007 11:03 |
| Litt info om meg :) | Anita | Medlemmene | 9 | 29-07-2007 20:25 |
| Grei info i forhold til Slings / Sirisser. | _Nagash_ | Taranteller | 3 | 13-12-2006 15:22 |