| Andre insekter Her kan du snakke med andre om insekter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Hei
Overskriften sier vell det meste. Jeg har sittet og lest en del om krypa som kommer, dyrene er: 0.0.1 Avicularia sp. "amazonica" (tarantell) 0.0.1 Avicularia geroldi (tarantell) 0.0.5 Peruphasma schultei (vandrene pinne) 0.0.1 Sphodromantis viridis (kneler) 0.0.1Sphodromantis gastrica (kneler) 0.0.1 Hierodula unimaculata (kneler) 0.0.10 Aularches miliaris (gresshopper) Den vandrene pinnen spiser blader av : Blade af Liguster (Ligustrum spp.), Myrteledd-ved (Lonicera nitida) og Syren (Syringa spp.) Kan noen fortelle meg noe Norsk Navn på disse bladene Og hva er det beste jeg kan gi gresshoppene (mat) ? Resten har jeg bedre peil på
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Flotte dyr
![]() Håper onkel toll er snill og ikke gir deg noen problemer! Lykke til! Mvh Robin
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Sitat:
Jeg gav jeg mine salat.
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
|
Har selv brukt kattegress på gresshopper tidligere, fungerer kjempebra. Kattegress vokser også utrolig fort, 2-3 dager og du hare 3-4cm skudd fra plantede frø.
Morten |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Jeg har testplantet litt kattegress. Selv om A.geniculataen som midlertidig bodde i terrariet gravde opp smtlige frø, fortsatte dem å spire og gro, som om ingenting var skjedd
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: sørlandet
Alder: 30
|
Har litt lyst på noen dyr fra danmark selv, men er så skepisk hehe.. redd det skal bli tull med tollen.. Men hold oss oppdatert da
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
Sitat:
sånne vil jeg oxo ha |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Takk for fine svar =)
Men noen som vet hva jeg kan gi pinnedyra ? (Blade af Liguster (Ligustrum spp.), Myrteledd-ved (Lonicera nitida) og Syren (Syringa spp.)) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Hvilke blader er det egentlig :confused:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Du kan jo ta med deg de latinske navna til en blomster butikk, gartneri eller plantasjen?
|
![]() |
| Emner |
| danmark, dyr, fra, kommende |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Danmark - butikker | nika86 | Småprat | 2 | 13-08-2008 10:01 |
| Messe til helgen i Danmark | gladius | Messer og utstillinger | 8 | 15-10-2007 16:08 |
| Tropeland i Danmark, Randers | emil | Småprat | 5 | 08-09-2007 13:44 |
| Messer i Danmark! (April og mai) | Laila | Messer og utstillinger | 0 | 02-02-2005 01:08 |
| EN LITEN OPPDATERING PÃ… KOMMENDE EXPO/SYMPOSIUM/MESSER! | Varanen69 | Messer og utstillinger | 2 | 07-10-2004 20:06 |