| Andre insekter Her kan du snakke med andre om insekter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Har lagt merke til at det ikke er noe skikkelig bilde tråd her.
Tenke som vanlig at det hadde vært kult med en tråd der folk la ut bilder av sine kryp, alle kryp er ønsket, fra Taranteller til Slanger ![]() Tenke jeg kunne starte med mine t's. Brachypelma boehmei, ca 3cm ![]() Chromatopelma cyaneopubescens 2stk, ca 2cm ![]() Tar sitt første måltid her i huset ![]() ![]() ![]() Grammostola iheringi, ca 5cm Angrep søren meg lokket da jeg skulle ta den ut av boksen og inn i det nye hjemme. Lille jævel ^^ ![]() Lasiodora klugi, ca 12cm+ ![]() Nhandu chromatus, ca 11cm Har nå skiftet ham, men har ikke fått tatt et bilde av den etter det. ![]() ![]() Grammostola rosea, ca 14cm+ ![]() Før jeg byttet til TiurTorv ![]() [hr] Så da er det opp til dere og fortsett tråden, håper på mange flotte bilder. Eggy. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Skikkelig fin samling du begynner å få der!
Likte Grammostola ihering`en din Fine T`s,fine terrarier og fine bilder. 10/10 Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Takk for den. Ja begynner og bli noen nå. Men fortsatt mange flere på ønskelista.
Ja. Elsker Grammostola ihering, var veldig villig til og ta maggot'en jeg kastet oppi og var ikke sen og kaste seg etter lokket heller |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Greit, nå har du bedt om det ^^
Ungene mine (legger ut et av hvert dyr) Lurifacks (må jo ta med et bilde av øyenstenen min også ![]() Claudia og Louise (har ikke med Lestat her, men regner med at dere overlever )~ Ildtusenbein (Aphistogoniulus sp.)![]() Teddy ~ Curly Hair Tarantula (Brachypelma albopilosum) ![]() Mystery ~ Meksikansk Rødkne Tarantell (Brachypelma smithi) ![]() Powerpuff ~ Chilensk Rose (Grammostola rosea) [normal] ![]() Kleopatra ~ Chilensk Rose (Grammostola rosea) [rød] ![]() Rosa ~ Chilensk Rose (Grammostola rosea) [rød] ![]() Tyansu ~ Chilensk Rose (Grammostola rosea) [rød] ![]() Fortuna ~ Chilensk Rose (Grammostola rosea) [rød] ![]() Kawaii ~ Brazilian Salmon Pink (Lasiodora parahybana) ![]() The Beatles (en av dem) ~ Rosenbiller (Pachnoda marginata peregrina) ![]() Faint ~ Keiserskorpion (Pandinus imperator) ![]() Romkameraten min ~ Norsk Edderkopp (Tegenaria atrica) ![]() Mangler desverre bilde av Stinger ~ Wood Scorpion (Liocheles australasiae) Noen av de jeg har hatt Feline ~ Tusenbein (Spirobolus sp Togo) ![]() Stingers (noen av dem) ~ Wood Scorpion (Liocheles australasiae) ![]() Love ~ Indisk Vandrende Pinne (Carausius morosus) ![]() Vinky (det skal sies at Love og Vinky er de eneste pinnedyrene som har hatt navn) ~ Vietnamesisk Annan Pinne (Medauroidea extradentata) ![]() Creepy ~ Norsk Edderkopp (Tegenaria domestica) ![]() Da tror jeg at jeg setter streken her |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
G. Rosea - Laila
![]() Pandinus Imperator - Uten navn ![]() Har lang ønskeliste, så kommer nok flere.
|
|
|
#7 |
|
Caffeinism
Admin
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Heisann.
Tok en liten foto session med noen av dyra i dag. Forsøkte å overtale Max(T.blondi) til å bli med, siden han/hun nettopp har skiftet ham. Det kunne jeg bare drite i! Xerex Fikk noen bilder der han/henne smiler til fotografen ![]() ![]() ![]() ![]() Chromatopelma cyaneopubescensèn min. Har gjort det litt hjemmekoslig ![]() Lasiodora parahybanaèn min sitter og nyter lunchen sin inne i huset sitt ![]()
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Chromatopelma cyaneopubescens = Tiger Rump, er det ikke?
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: steinkjer
|
Sitat:
Masse flotte bilder i tråden allerede, håperdet fortsette å strømme inn nye bilder. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2005
Sted: narvik
|
P.irminia sling (tatt gjennom plast)
![]() å et Rosea-tryne (tatt uten blits)
|
![]() |
| Emner |
| bilde, den, store, tråden |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Sexing-tråden | Chixz | Taranteller | 55 | 26-03-2012 17:08 |
| Den store moltingtråden. | Eggy | Taranteller | 102 | 31-10-2010 20:30 |
| Følg Terrarie byggingen bilde for bilde. | Løven31 | Terrarier | 31 | 20-07-2007 11:39 |