| Andre insekter Her kan du snakke med andre om insekter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Member
Medlem siden: Jun 2006
|
har ikke helt satt meg inn i dette med sirisser enda...
Men i ste fant jeg en siriss oppi sammen med de andre sirissene,den var helt lys i kroppen,hvite vinger og kjempe stor... det var en hu... har ikke opplevd at de blir hvite... hva kommer dette av? Noen som har en bra link til mye info om sirisser som gir informasjon utover dems daglige behov?
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
|
Den har skiftet ham.
Di blir også hvite, selv om di ikke er kjønnsmodene, når di skifter ham. En delikatesse for dyrene dine, da den er fersk og myk ![]() Morten |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Som Andy og aquarius sier kommer det av hamskifte.
Ellers trenger vel sirisser ikke så mye stell. Du finner nok litt info her: * http://www.reptilweb.no/index.php?op...d=12&Itemid=25 * http://jrscience.wcp.muohio.edu/down...ngCrickets.pdf (ikke skjønner jeg at noen gidder å skrive så mye om sirisser, men men) Ikke akkurat yndlingsdyret dette her nei ![]() Ellers kan du jo prøve et søk på Google med det vitenskaplige navnet på sirissen jeg regner med at du bruker Achetus domesticus, regner med at de trenger ganske likt stell uansett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
Medlem siden: Jun 2006
|
he he..
takk for masse svar. vet det jeg trenger sånn når det gjelder dems behov,ble bare litt nysgjerrig på anatomien dems når jeg plutselig så en hvit jævel oppi der... man lærer noe nytt hver dag
|
![]() |
| Emner |
| hvit, siriss, stor |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Siriss egg | Fluffy | Andre insekter | 11 | 13-02-2008 16:09 |
| siriss mat?? | duefjes | Andre insekter | 34 | 05-01-2008 01:30 |
| Siriss egg | lazor | Andre insekter | 23 | 04-11-2007 17:43 |
| B.Smithi med stor hvit flekk på bakkroppen | 8WDSmithi | Taranteller | 6 | 14-03-2007 11:13 |
| Siriss mat | _Nagash_ | Småprat | 6 | 22-02-2006 15:27 |