| Andre insekter Her kan du snakke med andre om insekter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: May 2009
|
Kom hjem etter å ha vært vekke i 2 dager, slo eg på lyset i terrariet og gikk inn for å helle nytt vann i vannskålen til tarantellen min. Og der til min store forskrekkelse ligger en ganske så stor og illeluktende ball av slim i ene hjørnet, lurte på ka i all verden det var og kordan den har kommet seg der. I nærmere inspeksjon ser eg at den slimballen blomstrer i liv, små jævler som svømmer litt rundt i bunnskien, aldri sett noe lignende før. Skikkelig bra radius på den stanken og! Ka i alle dager e disse skapningene?? har bare et ganske dårlig mobil bilde av skålen, har desverre ikke noe mer detalje rikt. Noen som har peiling?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Har ingen anelse om hva det kan være, men det er jo litt spennende da. Har du noen mulighet for å ta et litt skarpere,nærmere bilde?
Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Det er ikke bare en ball av matrester som hun har dumpet i vannet da? De pleier å lukte ganske stramt etter et par dager. Dyrene som svømmer rundt kan muligens være spretthaler av noe slag? Et bedre bilde hadde nok hjulpet godt
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kan terrariet ta fyr? | mandarin | Terrarier | 8 | 11-02-2009 15:39 |
| Innrednig i terrariet | Filthy | Terrarier | 10 | 18-05-2008 18:27 |
| Vi pusset opp terrariet | CamStatic | Terrarier | 3 | 20-04-2008 12:10 |
| HVa kan jeg ha i bun i terrariet? | Halli | Taranteller | 7 | 22-12-2007 05:46 |
| Hva kan jeg ha i terrariet??? | Lise_88 | Terrarier | 13 | 11-11-2006 16:48 |