| Andre dyr Forum for andre dyr enn reptiler og krypdyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
OBS: Flyttet fra denne tråden!
Camstatic moderator ---- Sitat:
Serval er vel ikke lovlig, men mener savannah, maine coon og bengal er det(?) Mener jeg vet av noen som hadde savannah i hvert fall. De har vel en del serval i seg? Sist endret av CamStatic; 04-01-2012 kl 14:01. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
|
Sitat:
Man kan forøvrig ikke sammenligne Maine Coon med de andre rasene. Maine Coon er av en helt annen type, både gemyttmessig og utseende. Der de andre er atletiske og fremdeles har mye instinkter(nesten halvt "villkatt"), så er Maine Coon er tung, svær art som er mye mer domestisert. Mange kan være lunefulle(spesielt hunnene), men det har ikke med instinkter eller at de ikke er domestisert å gjøre. Har selv en katt som er halvt Maine Coon. Beklager for å dra tråden veldig offtopic, forresten
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Sitat:
Ja, de bruker servalen for å lage savannah. Men Savannah er ikke lovlig før etter noen generasjoner, og da ser de jo mer eller mindre ut som en vanlig tabby.
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
|
Sitat:
Trodde Savannah var fult lovlig nå. Savannah katt | Katteraser og katter Står det feil her da? Jeg er ikke så veldig inne i katteavl, men har endel bekjente som driver avl, dog ikke akkurat denne rasen. Edit for å legge til at det faktisk står om dette litt lengre nede på denne siden, så jeg lærte noe nytt om denne i dag!
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Katt med øyekatarr | kattja | Andre dyr | 3 | 09-11-2011 07:36 |
| fight med katt | Jessica | Helse og sykdommer hos reptiler | 23 | 14-10-2010 11:16 |
| Savannah katt i Norge | Sunniva | Småprat | 7 | 28-02-2010 18:58 |
| Katt må stille til jurytjeneste | L.Parahybana | Småprat | 1 | 12-01-2010 20:57 |
| Varan Hva heter Savannah monitor på norsk og har de det i Sverige? | Leopard_G | Andre øgler | 8 | 28-03-2007 03:58 |