| Andre dyr Forum for andre dyr enn reptiler og krypdyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
fikk undulat til 18 års-gave men fikk den i dag
. han er bare 3 måneder så han er en ung undulat ![]() har bare et bilde nå flere kommer til fredag eller lørdag det kommer mere info om han etter vert
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
Så fin han er.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
tusen takk
![]() fant ut at Storm hva 4 måneder og ikke 3 måneder men jeg får han nok til og bli tam til slutt
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Gratulerer
Jeg hadde en akkurat maken for mange år siden. De blir veldig tamme om man har masse tålmodighet.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
En så ung fugl får du fort tam, så det trenger du ikke å bekymre deg for. Kommer den fra butikk eller oppdretter?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
han komer fra en oppdretter
hat fått storm fra ei i klasen da foreldrene ho sine driver med undulatoppdrett men han er veldig skvetten så tror ikke at han har fått så veldig mye kontakt med mennesker før . men med mye tålmodighet så blir han nok ganske tam han og
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Selvsagt er han skvetten når han har fått seg nytt hjem, det er jo alle dyr. Det kommer seg, du får nok den flotte, tamme fuglen om du virkelig går inn for det, bare vent å se
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Gratulerer ! Undulater er fantastiske dyr. Så utrolig mye personlighet i en så liten kropp. Sitter her med en kvitrende liten krabat på skulderen nå
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Gratulerer ! Undulater er fantastiske dyr. Så utrolig mye personlighet i en så liten kropp. Sitter her med en kvitrende liten krabat på skulderen nå
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Storm Chasing | dragoon88 | Småprat | 11 | 06-06-2011 19:43 |