| Andre dyr Forum for andre dyr enn reptiler og krypdyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Har nettopp startet opp mitt akvarie tenkte vise noen bilder .
Det er ennå noen uker til fisk kan komme i akvariet og mange tester før verdiene er rett Det kommer nok å bli litt omrokkering på korall og planter før er fornøyd ![]() litt små skada men fikk den billig ![]() ![]() ![]() ![]() Planen er å ha sjø hester i dette så kommer ikke bli noe spesielt andre fiske arter siden de fleste kan utgjøre en fare for dem
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Ser bra ut hitill. Blir spennende å følge med i denne tråden.
Jeg har en drøm å ha saltvannsakvarie sjøl, men må vente til jeg har en stabil bosituasjon. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Gleder meg til å se hvordan det blir, ser jo så pent ut hittils.
Så utrolig gøy med sjøhester da! ![]() Jeg fikk kjempelyst på saltvannsakvarium etter å ha sett et digert et hjemme hos veninna mi. Dette vil jeg tippe var på nærmere 1000 liter og var masse vakker fisk i. Husker jeg kunne sitte i timesvis og bare stirre på det
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Spennende! Er det første med saltvann? Sjøhest skal visst være veldig krevende, så imponerende å starte rett på dette i såfall. Skal følge med her
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Har abonnert på tråden! Virkelig spennende prosjekt! Har drømt om dette selv! Klovnefisk og sjøhest er på topp 5 vertfall! Blir realisert etter jaktprøven er unnagjort en gang
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Bare husk sjø-hester og klovnefisk går ikke sammen ![]() legger til noen bilder til myk korall ![]() red svamp eller spiny sponge
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Så begynner verdiene å bli klar dee er vel 99% nå så regner med blir sjøhester i løpet av neste uke om butikken får dem inn. Fått meg litt rense snegler idag "nassarius" som er en fredlig art
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Saltvannsakvarier er så fantastisk flotte! Om noen år når jeg får eget hus så står saltvannsakvarie veldig høyt på prioriteringslisten
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Det gjelder hva art sjøhester viltfanga spiser kun levende mens oppdretta som jeg skal ha spiser dødt . dverg sjøhester spiser kun levende.
Jeg er ikke sikker men tror at omtrent alt av sjøhest som selges her i norge er oppdrettet Får man oppdrett på dem må ungene startes opp på levende så over på dødt etter hvert så etter 8 uker bør de kun spise dødt sånn ca Skummeren er på baksiden er sump og filter der Han som jeg handler hos selger slike akvarier koster ca 5000kr jeg vet han sender varer over hele landet men ikke om akvarier www.saltvann.no der er butikken ihvertfall
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Start .no legger ned e-posttjenesten sin. | L.Parahybana | Småprat | 7 | 17-02-2010 10:59 |
| Start tarantell | Gussy986 | Taranteller | 16 | 12-05-2009 07:11 |
| regnsystem - start problem | JoachimB | Terrarieutstyr | 2 | 21-02-2009 19:09 |
| saltvanns paludarium | snake plisken | Terrarier | 8 | 05-03-2008 10:18 |
| Mitt første hamskifte... (vel, mitt og mitt) | Evenruden | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 20-12-2006 05:02 |