| Andre dyr Forum for andre dyr enn reptiler og krypdyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Skulle rydde ut og kasten en benk på rommet mitt og der fant jeg en pose med litt sand og en liten pose med Triops egg. Er i vertfall det som står på posen. Det ser ut som de er tørket.
![]() Jeg ble litt nyskjerig på dette og lurte på hva jeg kan gjøre med dem. Har fått med meg at jes skal ha dem i vann så de klekker ![]() men holder det med vanelig vann fra springen eller må jeg tilsette noe? Og va kan jeg mate dem med og hva kan jeg ha dem i. Hvordan kan jeg holde de til de er fullt utvokst. Har bare lyst og få klekkt dem og se korsen det blir bare for morro skyld. Takker for all info om dette. Trenger all den infon jeg kan få. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Jeg ville gitt infusorier de 2 første dagene. Tørk et bananskall i romlufta i ei uke eller et par timer på 100 grader i ovnen og skjær et par strimler og ha oppi et glass med vann. Etter en dag eller to, vil vannet bli melkehvitt. Dette er infusorier.
![]() Etter den tid spiser triops sånn ca alt.. knus litt flakfôr med både kjøtt- og planteinnhold du.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Triops i akvarium. | reptil matti | Andre virvelløse dyr | 3 | 26-03-2011 02:38 |
| Triops dag bok | mantris | Andre virvelløse dyr | 9 | 03-03-2011 20:41 |
| Triops cancriformis | ElHein | Andre virvelløse dyr | 0 | 11-11-2010 03:24 |
| Info om triops? | Cyanide | Andre virvelløse dyr | 19 | 16-07-2010 11:27 |