| Andre dyr Forum for andre dyr enn reptiler og krypdyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Hihi, litt sprø ønske.
Kom over programmet Mine kjære kjeledyr på Animal planet. der hadde dem får seg skunk som kjeledyr, hmmm jeg ble fristet gitt. ![]() Mye kreves av litteratur lære for å holde slikt, må lese mye i så fall, ikke sikkert de går an å søke om slikt heller i DIRNAT.....? Vell, her er 2 linker fra "eigere" i programmet Welcome to Skunk Haven™ Skunk Haven Inc Heldige 17 stater i amerika som kan ha slikt som kjæledyr.
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Disse finnes i Norge også..... som kjæledyr
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Nææææ....kødder du Repti.
Har du linker eller noe, så jeg kan babble litt med vedkommende
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Jeg skal høre om de kan være behjelpelige. Skunken kommer fra en oppdretter i Tyskland, og du som driver med ilder har litt peiling på hva du går til, det er samme ulla, bare litt mer vekt og robusthet. De kan forøvrig bli utrolig tamme...
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Spennende!!
Går ut i fra at disse er ulovlige i Norge? Merker nå at jeg vet veldig lite om skunker.. :s Ligner nesten på jerv i ansiktet, og med stinkkjertler og det hele så er det vel et mårdyr!? Must google..!
Mine dyr: http://www.reptilfreaks.no/forum/mine-virvellose-dyr/16553-martins-minimonsters.html Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/martinkv81 Sist endret av Martink; 16-12-2010 kl 18:21. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
De er ulovlige ja, det stemmer. De er ikke i slekt med mårdyrene, de var opprinnelig klassifisert som mårdyr mener jeg å huske men ble delt opp i en egen gruppe.
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
Det har jeg ikke, men jeg ser de legger ut annonnser i ny og ne på denne siden: Terraristik Anzeigen - Kleinanzeigen für Terrarianer mit Reptilien Insekten Spinnen ...
Jeg har ikke så mye tid om dagene til å drive med noe som helst, men hvis du endrer søkemotoren til Exotische Säuger så tror jeg nok du får opp litt som du kan lete etter. Hun damen heter forresten Annika
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
[QUOTE=Repti_queen;150503De er ikke i slekt med mårdyrene, de var opprinnelig klassifisert som mårdyr mener jeg å huske men ble delt opp i en egen gruppe.[/QUOTE]
Det betyr ikke at de ikke er i slekt med hverandre, bare at de er litt mindre i slekt med en ilder enn, la oss si, en grevling. Mårdyr og skunker er to "nærstående" familier. Mårdyr har også stankkjertler, dog ikke så velutviklet som stinkdyr.
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Takk for rettelsen
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tumor kanskje? | rebeloverdrive | Helse og sykdommer hos reptiler | 8 | 13-10-2010 07:43 |
| Kanskje tarantell? :) | dragoon88 | Taranteller | 17 | 23-10-2009 19:23 |
| Litt vel sent kanskje ?:P | Miroxx | Medlemmene | 6 | 15-03-2007 07:34 |
| Kanskje presentere meg jeg og :-) | Ansie | Medlemmene | 10 | 25-10-2006 17:40 |
| Kanskje kjøpe en skjeggagam | Kristin2 | Andre øgler | 13 | 31-08-2006 12:23 |