| Andre dyr Forum for andre dyr enn reptiler og krypdyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
da har jeg hvert i fjøset nesten hver dag nå i helgen fra kl 3 til kl 6.så da har jeg fått stelt kuer og suer
.jeg har å fått veer med på melkinga å .og det hva kjempegøy .jeg har mata suen å.og jeg har å skrapa drit .så nå har jeg hat en topp helg ![]() slenger med noen bilder av kuen og suene ![]() har lagt ut en del bilder i det albumet på facebook ps.jeg kommer til og lege ut fler fjøsbilder i den tråden jeg
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
ja
.jeg kommer til å ta med noen bilder av høene som klasen jeg går i eier å .de bor i det gamle grisehuset som igjen er i fjøset.så da fortjener jo de å en plass i den tråden.for å ikke si kaninene å ![]() lav dyr som det er på skolen så er det .......................................... kuer suer hester høner 7 kaniner 2 katter og av dyr som skolen har hat som ikke er der nå lengre så er det .................................................. .............................. griser det har skolen hat to ganger.første gang så avlet de frem til met og andre gang hva det bare noen stuegriser 3 lamaer en gutt og ei jente og ungen deres men ungen lever ikke lenger av de dyra som ikke er der lengre så husker jeg både grisene og lamaene
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
jeg må bare lege ut bilder av dieselhøna på skolen
.ho er det å to historie på å da ho blei stø ut av hønseflokken .og til info så har vi å klekt ho ut selv i hjemmelagt rugemaskin .
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Nå savner jeg fjøset hjemme! Vært avløser i 5 år, men måtte slutte da jeg skulle flytte
Kjempe kjekt med gårdsdrift Nyt det
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
da var det gammel grisehuset tomt for høner.da de blei avlivet alle samen.men det var det beste for de hadde det ikke noen gott på slutten.de hva syke og de fleste av dem lå bare nede for og ventet på døden.så det hva lit bra at jeg maste på læreren om og få de avlivet.for vist ikke så hadde de kanskje hat det vont enda.men jeg fikk jo en opplevelse for livet da jeg var med når de blei avlivet.
det er jo lit rart for jeg lo når de løp der vegg i mellom uten hode.men det som jeg ikke hade forvettet at jeg hadde klart det hva og hever der mens alle blei avlivet.men det greide jeg og jeg fanget de inn en eter en.så nå kommer det noen bilder av hønene
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
da kommer det snart menge bilder er i den tråden for jeg skal jobbe i fjøset på skolen en gang i uka etter skolen
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Hygglige bilder, hva har skjedd med den høna på venstre nederste bilde?
Om alle hønene var syke å ille syntes jeg det er sjokkerende at lærer eller ansvarlig for dyra ikke gjør noen ting før du fikk dem til det..SPESIELT på en skole der man skal lære om riktig dyrehold.?
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Høne på fanget......fristene å hatt ei pryd høne eller and som kjeledyr. Vakklende rundt på stuegulvet.
(Veit de er fjøsdyr da men) Men de er vell ikke så lett å lære dem pottetrening heller??? ![]()
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
nå er lamminga i gang det er 8 lam på skolen.det skule hvete 10 lam men 2 hva dødfødte
.det er 7 søyelam og 1 værlam .jeg jobber å i fjøset eter skolen hver fredag nå .jeg har vert med på lammevakt en gang i år og jeg har satt meg opp på en til
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bombetrusler på min skole =O | leogecko | Småprat | 10 | 07-12-2007 14:21 |
| romantikk i fjøset!! | reptilfrelst | Småprat | 11 | 30-11-2007 22:34 |
| Dyr på skolen min! | Olliw | Småprat | 24 | 28-11-2007 18:13 |
| Skole hjelp til bygging av terra | Lillian | Terrarier | 12 | 05-11-2007 20:56 |
| Spesiell skole dag | Chibi | Småprat | 10 | 02-06-2007 19:07 |