| Andre dyr Forum for andre dyr enn reptiler og krypdyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
|
I går fikk vi verdens søteste lille ildergutt i hus, han er helt herlig!
![]() Sååå da må jeg bare skryte litt her også ^^ Er det flere som har ildere her eller.? Er veldig morsom krabat detta, selvom han trenger litt bitetrening jaa! ![]() Brukte hele kvelden på å sette opp et bur i gangen, så da har han buret sitt og gangen som er hans "område", ser ut til å trives der, så får han komme i stua når guttungen sover.. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Awww, gratulerer med nytt familiemedlem. Ildere er så tøffe!! En dag når vi har eget hus så har jeg en feeling det blir en eller to på oss også.. Samboer har hatt mye ildere før og han klør i fingra etter å ha en til.
Håper det kommer masse bilder!! ^^
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja, de er kjempetøffe, var på viking ilder'n i drammen i går og det var jo så mange herlige små!
![]() Blir nok en liten bildespam etterhvert som han blir litt tryggere på omgivelsene sine ja, er første ilderen vår og jeg er jo såå stolt av lille Mac'en vår ) (Han heter egentlig Mackay men her hjemme går det i Mac..)
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Sitat:
Min første, men absolutt ikke siste!
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Hehe..ja jeg har vel allerede planer om en "søster" til neste sommer
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Haha, men jeg tror de får mye ut av å kunne være to, tenkte etter vi er ferdig med bitetrening osv så er det jo ikke noe problem å skaffe en til, er jo ikke noe spesielt mer jobb med to, bortsett fra at de må ha mer mat
![]() Har du jente nå også eller.? Så mange jenter på utstillinga og det var helt sprøtt og se størrelseforskjellene fra jenter til gutter! Så små, søte og feminine ![]() Vi må nok ha en jente engang også ja... hehe.. ![]() Edit : Jeg så jo nå at du hadde jente ja , hehe *hukommelse som en gullfisk*
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
To er nesten enklere, for da underholder de hverandre
Liker jenter best jeg! Masse personlighet og skikkelige stae jævler, hehe.. (nesten som meg). I tillegg er de så søte å små...klatrer opp beinet slik at man ikke trenger å anstrenge seg når man skal plukke de opp
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
ikke sant, da kan de leke så hardt de vil og..
Akkurat nå biter jo vår så sinnsykt hardt! Blør hver gang så nå er det hansker på når vi skal leke og kose med han.. ![]() Ja, jenter er snåle, har lyst på ei jente en gang, men det er godt med litt størrelse og, Mac er helt sinnsykt stor!
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Nå er hun en liten kosebamse! Bare å være "tøff" tilbake, og konsekvent. Å noe så sinnsykt sta så gir de seg til slutt
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|