| Andre dyr Forum for andre dyr enn reptiler og krypdyr. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Tenkte det var greit å starte en tråd med litt lettere humør i disse anspente tider. Gjør dyret ditt noe merkelig? Post it! Sære vaner? Post it! Fantastiske triks? U know what to do!
Hunden min hater kloklipp. Det har han gjort så lenge jeg har hatt ham(han er 7,5 år, og jeg har hatt ham i 5,5). Men i motsetning til tidligere, får jeg klippe dem nå, så lenge jeg er veeeeldig tålmodig. Gjorde meg ferdig med forlabbene isted, mens hans stakkarslig la hodet på skulderen min. Da jeg var ferdig, tok han klosaksen i munnen, løp opp på loftet, og forsøkte å gjemme den! Og folk kaller hunden min dum ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Haha, så søtt! Jeg vet ikke om noen hunder som liker kloklipp da men
Så kjekk liten bartemann han er der han sitter ^^
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
|
Kan dra til med et bilde jeg og
![]() Hundene våre (den ene er mamma's og desverre død) leker i buret ;P For de som har sett en chihuahua leke vet sikkert hva slags lyder det kommer, høres ut som en slags gris eller noe sånn.. ![]()
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Morsom tråd. Jeg har dessverre ikke noen reptiler (foreløpig, lovendring; kom til oss..), men har noen rare dyr læll:
Rare hesten fikk påskrevet sitt navn i pels før han ble barbert helt ned noen år tilbake: ![]() Hesten geiper: ![]() Hesten har fine tenner: ![]() Hesten ler:
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Alfa stjeler godbiter under fotosession:
![]() Alfa smiiiiler ![]() ![]() Alfa forøker å stirre i senk julegaven sin, og lurer på hvor lenge hun må vente før hun kan forsøke å få godbitene ut av krukken: ![]() Alfa kan neie på kommando (er vel strengt tatt å bukke, men det kom jeg på for sent.. )![]() Alfa klør litt ^^ ![]() Alfa elsker sand for alt i verden, spesielt når det gjelder å grave hull...
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Oda ser så uskyldig ut før hun hopper skitten og våt inn i bilen.. -__-
![]() Oda smiiiiiler ![]() ![]() Oda rister seg etter å ha badet slik som Labradorer skal ![]() ![]() Felix spytter ut en gresstust ![]() Felix synger ^^
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Vi er på andre dyr-forumet, så her er alle andre dyr lov
![]() Er alle de dine? ![]() Hunden min gjør mer merkelig. Han sovner hvor som helst ![]() Denne her slår vel det meste: Og så må jeg bare poste skrytebildet ![]()
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Hva Janka lar du ham posere med en som ikke kjører BMW ?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Så herlige bilder!
Leter litt igjennom mine bilder her... Dakota som leker tøs hver gang Alex er på besøk. ![]() Her i gården deler vi kurv... ![]() Eventuelt bruker stolen til Xull som pute. ![]() ![]() Furby Montana ![]() ![]()
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Tusen takk, de er noen vakre raringer ^^ Søt terrier du har altså, veldig fotogen!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Våre dyr :D :D | Soli | Medlemmene | 77 | 07-02-2009 19:44 |