| Amfibier Her finner du diskusjoner rundt amfibier: frosker, salamandre m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Medlem siden: Jan 2007
|
Kaster ut noen bilder av de herlig merkelige salamanderene min. Et av parrene mine er i lek, så nå blir det snart egg og forhåpentligvis mange søte små nymfer.
Sist endret av Fido; 09-01-2008 kl 09:51. Begrunnelse: Kan en mod flytte denne til riktig tråd? Den havnet under caresheet fanen.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
stilig! jeg har å lyst på salamandere
men har ikke plas til et akvarie
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Fine salamandere ja^^ er en av disse fra meg?
|
|
|
#4 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
Lykke til med småttiser! Mvh Robin
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
utrolig fine dyr. Før synes jeg Axoltlene var ekle, men ettersom jeg ser bildene dine overalt, må jeg virkelig inrømme at jeg liker de mer og mer. Du har ikke tilfeldigvis en link til en bra side om de? (Latskap
)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Mr. Repti:
Takk! Nei, disse to har jeg hatt en stund, men den nærmeste på første bilde er fra deg Nagash: Takk ![]() JanPhilip: Axolotls er faktisk så stygge at de er litt søte ![]() Du kan lese masse om dem på: Axolotls: The Fascinating Mexican Axolotl and the Tiger Salamander |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Takk for lenken Gromegil. Lest så og si alt på siden nå. Tror nesten jeg må ha meg en slik en eller to når jeg bor land hvor reglene er litt mykere. Hvordan vil du si at de er på vanskelighetsgrad? Virket ikke så veldig komplisert, bortsett fra at de trenger kaldt vann.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
Bare hyggelig
De er faktisk veldig greie å ha. Spiser alt de får stukket til seg og er generelt veldig nyskjerige på alt som skjer utenfor akvariet. Hvis man sliter med vanntempen setter de pris på en aldri så liten tur i kjøleskapet Kan anbefales.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Etter å ha lest endel om disse i dag, tror jeg deffinitivt jeg kommer til å skaffe meg en slik en i fremtiden. Det eneste dumme er at det er så vanskelig å sjekke kjønn før de er voksne, så man ikke kan holde to sammen uten å få en drøss unger.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Så fint at du likte dem
Hvis du synes det er et problem med egg, så kan du jo bare fjerne/destruere eggene før de klekker. Axolotls er også rovdyr og kanibaler, så de vil uansett spise nymfene sine straks de har klekket!
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| noen, salabilder |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |