| Amfibier Her finner du diskusjoner rundt amfibier: frosker, salamandre m.m. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Sted: Norge
Alder: 23
|
Syns personlig det er alt for lite action på denne delen av forumet så jeg starter en tråd. Tenkte egentlig at folk sku fortelle litt hva amfibier de har ( gjerne med bilder ). Blir litt lettere å vite hvem man skal mase på dersom man trenger banan fluer / råd osv.
Jeg har selv 5 cynops ( ildbuk salamandre, 4 av den japanske 1 amari ( gulbuk ) ) Håper at vi får litt action her nå
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Salamandre er flotte. Jeg fikk mine første da de fremdeles solgte de i butikkene her.
Disse kan bli opptil 40 år om man behandler de bra. Ellers er vel jeg en av de her inne som har lengst erfaring med disse dyrene, så det er bare å spørre om det er noe. ![]() Bananfluer har jeg alltid. Både de store og de små. Sender over hele landet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
har dendrobates aurauts og leucomelas, og store og små bananfluer ^^
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Har White's tree froggies og pac man froggies.
Ingen bananfluer her i gården.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Jeg forer selv mine med frosne mygglarver og litt turtle pellets. Cam hva forer du dine white's med ? ( er ikke helt inni den arten men flotte frosker er de )
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Forer de med hva enn de får plass til i munnen.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Sitat:
Er de grei å holde,og lett å få fatt på i Norge? Er det noe sjans for at du har en god link om stell og hold av disse tilgjengelig Cams? |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Tror pacman er argentisk horn frosk om jeg ikke tar helt feil. Ligger en del gode cheets rundt på nette
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| På god vei inn i miljøet | junior | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 124 | 05-02-2009 11:06 |
| Slangebitt i Norge | KarlKanibal | De "ekstra" eksotiske herptilene | 0 | 20-01-2009 14:26 |
| Fin idé for Norge? | Fredrik22 | Media | 5 | 30-10-2008 06:38 |
| litt kul side om foto osv. av reptil/amfibie | bendick2112 | Småprat | 2 | 03-11-2007 15:35 |
| NORGE I ET NØTTESKALL! | Varanen69 | Helse og sykdommer hos reptiler | 8 | 24-04-2004 12:17 |