|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Da jeg har flytta halve landet over og hun som egentlig skulle passe skjeggisen ikke kunne må jeg spørre om noen andre kan det
![]() Egentlig var planen att Bajas ( skjeggisen ) skulle settes bort til jeg fikk meg leilighet, men moren min har blitt så glad i han att hun vil ta vare på han så lenge hun må Problemet er at hun reiser bort fra 28juli til 22 aug. Altså 4 uker. Å i den perioden trenger han noen som kan passe han. Terra å alt annet han trenger har jeg, så det er ikke noe problem. Han kan også fraktes ett lite stykke fra asker vil jeg tro, om jeg godsnakker litt med mor ![]() Bajas er ikke så veldig kosete, men grei å ha med å gjøre. Litt skeptisk til mennesker da. Men så fort han er ute kan han godt sove å kose på fanget (en 5 minutters tid) før han løper av gårdet og smaker på ALT! Om jeg ikke finner noen som kan passe han blir vi nødt til å selge, noe jeg absolutt ikke har lyst til! Så håper noen er interessert i å passe rampegutten min (han biter ikke ) ![]() http://img227.imageshack.us/img227/5567/img6298ji3.jpg
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Sør-trønderlag
|
Hva legge du i "ett lite stykke" da?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Heisann.
Hvor i landet bor din mor og Bajas? Jeg kan men bor i Oslo og har ikke bil.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Sør-trønderlag
|
la oss si det sånn at Dendroaspis bor en del nærmere, hvis det er akerhus som er utgangspunktet
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| aug, fra, juli, pass, skjeggis |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra galleriet - juli 2008 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 18 | 01-07-2008 23:11 |
| Trenger pass av Skjeggis! | Miroxx | Agamer | 6 | 12-06-2008 09:13 |
| Tusenbein pass | emil | Myriapoder | 3 | 21-10-2007 18:26 |
| Gullkorn fra galleriet - Juli 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 26 | 30-06-2007 21:14 |