|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Må vel vise frem litt bilder av min baby som tar all tid og oppmerksomhet om dagen
![]() ![]() 6 uker vs 12 uker. Ved 6 ukers alder så var han 15cm lang og så veldi liten og tafat ut ![]() Hvorfor gjøre det enkelt for seg? ![]() ![]() Tjukkismagen på bildet forklarer vel hvorfor han vokser så kjapt. Vanskelig å la vær å mate han når han er så søøøt ![]() Viktig å posere for mamma som tar bilde ![]() Barsk! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Søøt den var
![]() Det tar ca 7-8mnd så er den fullsize, og det går fort
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ja jeg vet
Hadde lest godt om den før jeg gikk til inkjøp, men går fortsatt ikke an å skjønne hvor fort de vokser uten å se det selv |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Stilige dyr az,,kjempe tøff
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Grimstad
Alder: 26
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Takk =) Jeg syns han er kjempesøt! Er første øglen min å jeg får ikke nok av han... Ikke sky i det hele tatt kan jeg si! Før jeg kjøpte så leste jeg at det var veldi viktig med huler som de kunne gjemme seg i, så fikset jo seff det. Hulen har maks blitt brukt 3-4 ggr når han har sovet. Skikkelig tøff min lille skjeggis
![]() Ikke alt for avansert boende akkurat nå, har det han trenger mest å så skal jeg fikse det supert til det store "voksen" terrariet som han skal få når han blir litt større
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| fort, skjeggis, vokser |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp meg med min Leos, fort!! | Mondo | Lover og regler | 8 | 10-06-2008 17:00 |
| hjelp fort! | bendick2112 | Småprat | 19 | 25-11-2007 15:55 |
| hvor fort vokser kornsnoken? | Miroxx | Snoker | 8 | 23-08-2007 20:27 |
| Hvorfor så billig ? svar fort ! :D | sibbern | Terrarier | 6 | 13-08-2007 10:09 |
| hjeeeeeeelp! trenger assistanse fort!!!!! | slicer | Taranteller | 8 | 04-06-2006 07:01 |