|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Igår sov jeg ikke hjemme og da skejr det seff MYE rart hjemme i dyreparken min. Leo gekko jenta mi har lagt et egg som var sånn rart klemt, ikke noe liv i det tror jeg.
hun er brått super til å jakte på sirisser men de ligger brått slimete og døde spredt rundt i terra igjen, tror ikke de er driti ut det kan hun ikke ha rukket de er nok spydd opp. hva kan være galt? begynner og bli litt tynn stakkar.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
|
mulig hun er veldig sulten etter egglegging?
spiser så fort at det kommer opp igjen?...prøv å for en og en med gode mellomrom..så hun får svelgt skikkelig, prøv gjerne også med litt mindre sirisser.forslag. har hun gjort dette lenge?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
er de litt sløve når de er i ukene mot legging? for hun har kviknet veldig til nå og spiser som en gal
"Det finnes ingen normer, bare flertall" Spontan 2006 Sist endret av SpontaN; 16-06-2008 kl 20:08. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Når en leo begynner å kaste opp maten+ gå ned i vekt så er det ikke et godt tegn.
En leo blir ikke plutselig syk,å som regel når "vi" eiere oppdager det så har det gått langt tid å det " kan" være krise. Det jeg ville ha gjort her er å levere en avførings prøve med en gang. Det koster ikke så masse heller så man trenger ikke være redd for å bli blakka
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
klarte og holde på 3 av 6 forsøkte sirisser og har fått 5 melormer som hun har klart og holde på alle.
skal se om det går bra med mataen imorgen hvis ikke blir det rett til vetrinær med både jenta mi og bazjsen hennes.
|
![]() |
| Emner |
| bulimi, leo, med |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|