|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
jeg flytter til sommeren, og har ikke anledning til å ta med meg Bajas (Skjeggishannen min ) med meg med en gang desverre.
Så da trenger jeg noen til å passe han en periode. Fra før 17 juli og utover. Jeg er ikke sikker på hvor lenge. Men kan bli en stund. Jeg bor i asker, og kan mest sansynlig bringe han et stykke om jeg behøver det. Bajas er ingen koseskjeggis, men en ganske så dominant gutt. Han er veldig aktiv og nyskjgerrig, og liker å utforske. Han hater å bli løftet opp, men har man han på fanget kan han ligge å kose en stund. Han biter ikke, men freser og blåser seg opp en del ![]() Han spiser bra og driter godt, og er frisk og fin ellers. Løper veldig mye rundt i terra sitt og gjør merkelige ting. Så han er god underholdning.. Terra med alt følger med og alle vitaminer og tilskudd han trenger. Interessant ? send pm eller spør her om du lurer på noe. ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Hei Miroxx!
Om det skulle vise seg at jeg ikke får lov til å få meg skjeggis når jeg bor hjemme de siste årene, kan jeg jo i det minste høre her hjemme om jeg får lov til å passe Bajas..? Du får tenke på det ihvertfall, så skal jeg høre her hjemme
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: hedmark
Alder: 33
|
skal til kreta en tur fra i mårra, ellers ingen reiseplaner på leeenge.. kan godt passe den jeg
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Pm sendt til deg Tamara
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
"17 juli og utover"
Utover, vil det si et par uker, eller et par måneder?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Gikk jo ikke å editere tråden da jeg så at jeg ikke hadde skrevet det
![]() men jeg vet ikke egentlig. kan være alt fra noen mnd til et år. Kommer helt annpå hva som skjer
|
![]() |
| Emner |
| pass, skjeggis, trenger |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Pass av skjeggis fra 28 juli - 22 aug. | Miroxx | Agamer | 4 | 14-07-2008 22:26 |
| Tarantella Pass. | Eggy | Taranteller | 2 | 21-07-2007 20:57 |
| Planer om å kjøpe skjeggis. hva trenger jeg? | pepsico | Agamer | 6 | 19-07-2006 18:43 |