|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Legger ut et nettside om en skjeggis som har fått forstoppelse av å ha fått i seg knust valnøtt substrat, kom til dyrlegen og døde kort tid etter på. Legen har operert/åpnet den døde skjeggisen i etterkant av død for å finne årsak ++
DENNE SIDEN ER IKKE FOR DERE SOM ER LITT SARTE OG IKKE FIKSER LITT DRØYE TING. Masse innvolder ++ Jeg syns noe av det var interresant, så jeg legger det ut. Folk syns nå forskjellige ting, så det kan jo hende det er andre her som deler mitt syn. Kan tenke meg doktor Karlkanibal har noen meninger ![]() Nett siden---> Bearded Dragon Gross Anatomy Sist endret av Gibbs; 12-05-2008 kl 23:19. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Det syns jeg også
![]() Ble litt satt ut med en gang, men man må jo av og til legge sympatien til side for litt lærdom. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Takker for linken ja
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Oslo
|
det var ikke noe vakkert det der men bra link.
mvh powerboy
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
spennenes men litt ekkelt
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Kjente det strammet seg i halsen når jeg klikket på diverse bilder. Haha! Jeg blir lett kvalm.
![]() Er som en grotesk bilulykke - man vil egentlig ikke se, men man KLARER ikke å la vær. ![]() Uansett, er jo interessant, på en litt pervers og små-grotesk måte.
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
|
Takk for link.
Veldig mange fine bilder som ilustrerer godt. Savner dog en del bilder av halen. De kunne godt snittet opp halen, og vist tverrsnitt. En del agamer på lik linje med gekkoer og iguaner lagrer en del fett i halen, og jeg kunne godt tenkt meg å sett hvordan det ser ut inni. ellers savner jeg og litt snitting av organer. Tusen takk for link igjen Gibbs!
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Absolutt interessant, men skjønte ikke hvorfor noen bilder var av god kvalitet mens andre var temmelig dårlig. Forøvrig syntes jeg disseksjonen var litt rotete, om den hadde som hensikt å vise fram organene - og de kunne med fordel satt navn på de ulike delene og organene for økt læringsutbytte til de som ikke har like god peiling på fysiologi.
Men vet ikke om det var noen hensikt bak bildeserien, eller om den bare er lagt ut for morro?! Velvel.. Ganske sykt hvor mye siste del av tarmen var temmelig sprengt og utvidet. Den agamen der har ikke hatt det mye godt siste del av sitt liv. Må ha hatt ganske vondt i magen, stakkarn.. Hehe, har du tatt rotta på noen rotter i det siste Repti_Queen? ;p |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Emner |
| anatomy, bearded, dragon, gross |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bearded Dragon Picture Movie | Gibbs | Filmsnutter | 3 | 28-09-2008 16:07 |
| Jacky Dragon | Sharkie | Agamer | 6 | 01-03-2008 18:38 |
| Gramastola Gross | Cexzy | Taranteller | 5 | 29-11-2007 20:21 |
| Care Sheet for Bearded Dragons Breeding | misspower | Agamer | 10 | 09-03-2007 23:58 |