|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: sandefjord
|
skjeggisen min gjør noe rat med seg sell jeg kjønner ikke hva den driver med .dette shjer kansje annaver dag ,skjeggisen står i terra og koser seg og plutselig blåser den seg opp ser ut som den for vondt eller noe,den rister på hode og det blir stort runt magen og under haka ser ut som den skal sprekke!!HJELP
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
hehehe null stress mister...
Dem gjør dette for å strekke på seg som du strekker deg om morgenen. Det hender også at dem gjør dette med et gjesp for å strekke ut skjegget. Dem gjør også dette ofte under solen for å få større kroppsflate å få sol på. Dette gjør dem mest om morgenen når dem er kalde etter natten. De får større flate på ryggen/magen som solen treffer på og det gjør at dem blir fortere varme. En annen ting de gjør er å poppe øyne. Tenkte jeg kunne si i fra om dette også, så slipper du å dau når det skjer ![]() Dem blåser opp øyelokkenen sine, så det ser ut som at øya skal eksplodere. Dette er det litt delte meninger om hvorfor de gjør det, men jeg vil tro at dette blir gjort for flere grunner. Et par eks: rense øynen og strekker ut øyelokkene.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Når dem popper øyne, så ser dem sånn passe gale ut. Derfor tenkte jeg jeg kunne dele et par bilder av Gibbs når han holder på med dette. En annen ting når dem popper øyne, så får dem et par rare tiks. Gibbs nikker et par små nikk med hode helt mot slutten når han begynner å bli ferdig. Dette gjør han hver gang når han popper øyne. Det er veldig sjeldent at damene vår popper og det har jeg ingen forklaring på...
![]()
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: sandefjord
|
tusen takk for svar ...nå bør jeg ikke vere stressa omer god jenta mi!
takker en gang til![]()
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| hjelpskjeggisen, min |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| er det noe galt med skjeggisen min? | lazyboy | Agamer | 21 | 05-08-2008 16:48 |
| hva skjer med skjeggisen min? | shisha | Agamer | 17 | 30-01-2008 15:54 |
| Er skjeggisen min syk? | Zetic | Helse og sykdommer hos reptiler | 10 | 13-01-2008 09:03 |
| jeg og "sputnikk" skjeggisen min :) | sandtrøen | Agamer | 5 | 22-12-2006 08:57 |
| Hvile sex har skjeggisen min?? | Holy | Agamer | 2 | 07-06-2004 22:54 |