"
Gammel 25-01-2008, 01:20   #1
Reptilfreak

madsarn89 sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: hønefoss :P
Alder: 23
Meldinger: 170
Standard er det noen som forer skjeggisen sin på

Google Bilder-resultat for http://www.norwaylive.no/cms/assets/images/100x100/000000000000163.jpg

sånn som han/hu gjør?
madsarn89 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 10:10   #2
Senior Member

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 136
Standard

en gang innimellom får skjeggisen det
Kouchekan er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 19:54   #3
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,719
Blog Entries: 12
Standard

Har lest at dem strengt tatt egentlig ikke trenger det, med mindre skjeggisen er undervektig...?

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 19:57   #4
Senior Member

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 136
Standard

trenger ikke sjokolade vi heller ;P
mye næring i pinkies
Kouchekan er offline  
Svar med sitat
Gammel 25-01-2008, 20:15   #5
Reptilfreak

Nero sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
Meldinger: 687
Standard

Tror også at de egentlig ikke trenger slike fordyr, men kan vel være godt med litt snacks en gang? Og for syke, skada eller undervektige dyr som trenger energi, fett og proteiner.
Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 21:37   #6
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard

Dette er ikke noe man trenger å gi i det hele tatt. Jeg syns det ser for stort ut for skjeggisen og man ser at han må jobbe masse for å få den ned. Dette temaet er det mye snakk om og jeg er en av dem som ikke er for denne type for i det hele tatt. En gravid skjeggis klarer seg fint uten, men dem sier at det er bra med pinkies for en gravid en, men ingen nødvendighet i det hele tatt. Jeg ville heller ikke gitt dette til en som underernært da dette kan bli litt for mye av det gode tror jeg. Prøv og sult i tre uker og kast inn på en 2 kilos biff og sjekk ut hvordan kroppen reagerer. Sier ikke at mennesker skal sammenlignes med en skjeggis, men jeg vil tro at kroppen må jobbe så mye med et så stort måltid og det må jo være slitsomt for en som er underernært og har lite krefter.. Hvis en skjeggis er syk, så tror jeg det beste er å høre på dyrlegen og gi det man SKAL gi og ikke noe annet. Når en skjeggis er syk må man høre på legen!

-Noen tanker fra min side-

Sist endret av Gibbs; 26-01-2008 kl 21:42.
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 21:39   #7
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Nero Vis post
Tror også at de egentlig ikke trenger slike fordyr, men kan vel være godt med litt snacks en gang? Og for syke, skada eller undervektige dyr som trenger energi, fett og proteiner.
Energi, fett og proteiner fins det masse av i vitaminpulver, sirisser, gresshopper, biller, melormer, zophobas osv
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
det, forer, noen, sin, skjeggisen, som

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hva forer du med til Tarantella... moniq Fôrdyr 48 29-11-2008 16:52
HJELP!!!skjeggisen min shisha Agamer 3 13-02-2008 16:25
Forer du dødt eller levende? Løven31 Helse og sykdommer hos reptiler 7 09-02-2008 17:54
hva skjer med skjeggisen min? shisha Agamer 17 30-01-2008 15:54
Er skjeggisen min syk? Zetic Helse og sykdommer hos reptiler 10 13-01-2008 09:03

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 07:24.