|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Hei ) å velkommen til forumet.
Jeg pleier å kjøpe en boks med sirisser på dyrebutikken. jeg jobber der så får det litt biligere men koster 200 kr for 150 sirisser tror jeg det var. en sånn boks varer i ca en mnd ( blir da brukt til diverse andre dyr også) ellers så forer jeg skjeggisen med zohpobas også. Du kan jo be butikken bestille bokser til deg for som du selv sier så er 8-10 sirisser dyrt om du skal ha det hver dag Link til hold og avl av sirisser, om du har tenkt til å avle selv Gekkoforum.dk :: Vis emne - Opdræt og hold af fårekyllinger
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
Jeg har endelig fått til avlingen min, etter oppskrift fra linken til Miroxx og det kan være lurt hvis du har høyt forbruk! så jeg ville nok anbefale deg å prøve hvis du har muligheten til det! og det du får til overs kan du evt selge. Er du i sverige er det veldig lurt å kjøpe med seg en del hjem for det er betydelig billigere. prøver å gjøre det hver gang jeg er der.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
Hei og takk for svar
![]() Hvilken kjede er det som selger disse boksene? Er sirissene levende? Har bare sett salg av enkelt sirisser for så mye som 8-10,- stk.... Kanskje avl er tingen ja, må se nærmere på det og, spurte om det gikk ann på dyrebutikk, men fikk bare et surt "nei". Zophobas er også noe jeg skal ta med meg videre ![]() Sverigeturer er jeg på stadig vekk.. PS: har vært her før under annet brukernavn som "newbie" under et litt annet tema. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| innkjøp, sirisser |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vurderer Nytt innkjøp Snart :) | Kalandir | Taranteller | 13 | 17-07-2008 10:52 |
| Sirisser | Shibiz | Fôrdyr | 2 | 24-01-2008 22:20 |
| Sirisser | lazor | Andre insekter | 12 | 06-11-2007 16:36 |
| sirisser? | duefjes | Andre insekter | 5 | 05-06-2007 19:31 |
| Sirisser | Sid | Fôrdyr | 5 | 07-12-2003 12:06 |