|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Da Xull ble "Ikke tjenestedyktig" i militæret, fikk jeg den enkle beskjed "send melding til hu dama som skulle selge den skjeggisen!!"
Så nå har vi fått et dødstort terrarium vi ikke helt vet hvor vi skal sette, en 55x50x46x (tror jeg det var. >.< ) og en liten skjeggisgutt på ca 7 måneder! Vi har ikke helt bestemt oss for navn enda... Han het visst "hufsa" eller "øgli betty" hos de andre, men.. sånne navn funker ikke her i gården. Fortsatt ett litt uferdig terra, men vi jobber med saken. ( Xull var flink og knuste spot lighten. >.<) ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
Gratulerer så mye. ser kult ut med skjeggis, går vel til anskaffelse jeg og med tid og stunder.
lykke til videre.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
den var driiit fet da
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Stockholm
|
Hvis jeg hadde hatt en sjeggis ville den hette shaggy
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Edgar eller Ludvig, synes jeg. ^^
Han ser ut som om han har lange, hvite øyevipper over øyet! Flott terrarium, synes jeg, det er noe på den størrelsen jeg vil ha til min leo, selv om han egentlig ikke trenger så mye. Det virker så seriøst. Gratulerer med flott dyr!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Igor selvsagt - oppkalt ette r den eneste sanne Igor i mine øyne - Igor Siwanowicz
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Sitat:
Hvis du syns at det buret ditt er stort, så skal jeg skremme deg litt nå. En voksen skjeggis krever minst 150x50x50 og den blir fullvoksen når den er rundt 1-1,5 år.. Det er bare å få seg et større så raskt dere kan ![]() Vil du ha god info om skjeggiser, så lest masse på denne linken jeg gir deg her ---> Teo, en Skäggagam Her finner du alt du lurer på pluss litt til og all der er riktig info. + at du bør få deg en solspott. Det er det mest riktige du kan gjøre i forhold til at skjeggiser digger å sole seg og de må sole seg for å få "smeltet" maten sin. De kan få forstoppelse hvis dem ikke har sol og det er ikke bra i det hele tatt.. Sist endret av Gibbs; 13-01-2008 kl 21:31. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold.
|
Gratulerer så mye, Cams!
Igor er et klart valg av navn!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Så skjønn
samme fargene som min ;P jeg vil helt klart si Ludvig!!
|
![]() |
| Emner |
| fått, har, skjeggis |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nå har jeg fått E.T | Jon M | Pinnedyr | 3 | 16-07-2008 17:57 |
| Hva har vi fått i hus? | Elvis | Taranteller | 14 | 17-11-2007 15:08 |
| Da har vi fått en skjeggis til :) | MaSi | Agamer | 17 | 28-05-2007 09:50 |
| Fått meg skjeggis :) | sandtrøen | Agamer | 10 | 31-10-2006 16:00 |
| fått meg to små | sandtrøen | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 10 | 13-08-2006 18:05 |