|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Nå er det fullt opp med skjeggis forberedelser her! Fattern skal bygge teraa i løpet av uka 150x60x60 og han har fiksa glass til meg, så terra får jeg helt gratis^^ Har fått tak i litt lamper og slikt så det er i boks! Det jeg mangler nå er litt sand, litt stuff inni terra og vitaminer^^ Har endt opp med å kjøpe av en god venn av meg i Sverige som kunne selge meg flotte hanne på nesten to år til vennepris. Det er en flott, frisk og snill hanne med morphen Red-Phase^^ Gleder meg helt vilt! Må bare få solgt unna litt andre dyr før jeg kan få den i hus^^ Han hadde en hunne, "Prooven breeder" jeg kunne kjøpt og, men... Har egentlig ikke råd fant jeg ut... Men jeg gleder meg til å få min aller første skjeggis!
Skal legge inn bilder av han så fort han er i hus og da blir det avstemning om hva han skal hete^^
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
he he, hadde tenkt at navnene var litt mer... orginale. Jeg kommer til å velge ut de 10 beste navnene også kan dere stemme det beste frem^^
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Sitat:
Og du må slenge ut bilder ass!!! Fett at du får deg en sånn farge og det vil jeg gjerne se ![]() Hvor mye måtte du gi? og er det mulig å få tak i en dame av han med ca samme farge? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
har ingen bilder av den ennå da ?
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Henter han nok etter jul engang så blir bilder da folkens ![]() Hunnen var normal farget med gult i seg btw men hva burde jeg fore en to år gammel skjeggis med? Hva slags innsekter jeg burde gi og hvor ofte, hvilke grønsaker jeg burde gi og hvilke ejg ikke burde gi og pellets og sannt... Sist endret av DanFekar; 17-12-2007 kl 21:10. Begrunnelse: slo sammen to innlegg... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Nå har jeg bestilt opp stuff jeg trenger til terra, terra er snart produsert og nå mangler jeg stort sett bare litt innredning, skjeggisen og mat.... Trenger litt hjelp her. Den som har erfaring med skjeggis og VET hva den bør ha av grønt for og insekter, pliz hjelp meg med det. Trenger å vite hva jeg skal kjøpe til han
Regner med å hente han i midten av januar, da har jeg fått terra og har nok fått solgt de dyra jeg må få vekk... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondhiem :)
|
hva med navn som.... Sniper, Zevz, Hades, Apollon, Posseidon.... just a suggestion!
Ellers.. lykke til med den nye! Gleder meg til bilder
|
![]() |
| Emner |
| skjeggis, time |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skrive innlegg - Time out | Boavennen | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 2 | 26-06-2008 12:25 |
| Bestille time hos veterinær/Monica Heggelund | CamStatic | Helse og sykdommer hos reptiler | 2 | 27-01-2008 20:34 |
| Feeding time! | Gibbs | Filmsnutter | 28 | 08-12-2007 20:40 |
| Feeding time | Gibbs | Filmsnutter | 18 | 27-10-2007 15:09 |