"
Gammel 17-12-2007, 13:40   #1
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
Meldinger: 814
Smile Skjeggis time!^^

Nå er det fullt opp med skjeggis forberedelser her! Fattern skal bygge teraa i løpet av uka 150x60x60 og han har fiksa glass til meg, så terra får jeg helt gratis^^ Har fått tak i litt lamper og slikt så det er i boks! Det jeg mangler nå er litt sand, litt stuff inni terra og vitaminer^^ Har endt opp med å kjøpe av en god venn av meg i Sverige som kunne selge meg flotte hanne på nesten to år til vennepris. Det er en flott, frisk og snill hanne med morphen Red-Phase^^ Gleder meg helt vilt! Må bare få solgt unna litt andre dyr før jeg kan få den i hus^^ Han hadde en hunne, "Prooven breeder" jeg kunne kjøpt og, men... Har egentlig ikke råd fant jeg ut... Men jeg gleder meg til å få min aller første skjeggis! Skal legge inn bilder av han så fort han er i hus og da blir det avstemning om hva han skal hete^^
Chibi er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 17-12-2007, 14:21   #2
Reptilfreak

Olliw sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
Meldinger: 695
Standard

Tøft! Det blir nok gøy med skjeggis

Kan man komme med navnforslag? : Kåre- reidar, Kim- remi, eller.. Bob- kåre? hehe

MVH: Olliw
Svar med sitat
Gammel 17-12-2007, 14:33   #3
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Standard

he he, hadde tenkt at navnene var litt mer... orginale. Jeg kommer til å velge ut de 10 beste navnene også kan dere stemme det beste frem^^
Chibi er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 17-12-2007, 17:53   #4
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Chibi Vis post
he he, hadde tenkt at navnene var litt mer... orginale. Jeg kommer til å velge ut de 10 beste navnene også kan dere stemme det beste frem^^

Og du må slenge ut bilder ass!!!
Fett at du får deg en sånn farge og det vil jeg gjerne se

Hvor mye måtte du gi? og er det mulig å få tak i en dame av han med ca samme farge?
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Gammel 17-12-2007, 19:34   #5
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
Meldinger: 2,853
Standard

har ingen bilder av den ennå da ?
Svar med sitat
Gammel 17-12-2007, 20:45   #6
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gibbs Vis post
Og du må slenge ut bilder ass!!!
Fett at du får deg en sånn farge og det vil jeg gjerne se

Hvor mye måtte du gi? og er det mulig å få tak i en dame av han med ca samme farge?
Han har ikke fler nei. han hadde den og hunnen som var prooven breeder.... Er ikke sikker, men han snakka om en tusenlapp. han gav nesten 2500 for han så ejg får han for vennepris^^ Gleder meg til å få skjeggis med morph^^

Henter han nok etter jul engang så blir bilder da folkens

Hunnen var normal farget med gult i seg btw

men hva burde jeg fore en to år gammel skjeggis med? Hva slags innsekter jeg burde gi og hvor ofte, hvilke grønsaker jeg burde gi og hvilke ejg ikke burde gi og pellets og sannt...

Sist endret av DanFekar; 17-12-2007 kl 21:10. Begrunnelse: slo sammen to innlegg...
Chibi er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-12-2007, 20:24   #7
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Standard

Nå har jeg bestilt opp stuff jeg trenger til terra, terra er snart produsert og nå mangler jeg stort sett bare litt innredning, skjeggisen og mat.... Trenger litt hjelp her. Den som har erfaring med skjeggis og VET hva den bør ha av grønt for og insekter, pliz hjelp meg med det. Trenger å vite hva jeg skal kjøpe til han
Regner med å hente han i midten av januar, da har jeg fått terra og har nok fått solgt de dyra jeg må få vekk...
Chibi er offline  
Svar med sitat
Gammel 30-12-2007, 18:15   #8
Reptilfreak

tijoka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondhiem :)
Meldinger: 46
Standard navn

hva med navn som.... Sniper, Zevz, Hades, Apollon, Posseidon.... just a suggestion!

Ellers.. lykke til med den nye! Gleder meg til bilder
Svar med sitat
Svar

Emner
skjeggis, time

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Skrive innlegg - Time out Boavennen Forslag til endringer/forbedringer av siden 2 26-06-2008 12:25
Bestille time hos veterinær/Monica Heggelund CamStatic Helse og sykdommer hos reptiler 2 27-01-2008 20:34
Feeding time! Gibbs Filmsnutter 28 08-12-2007 20:40
Feeding time Gibbs Filmsnutter 18 27-10-2007 15:09

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 07:18.