|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Det blir skjeggis på meg etter jul! ^^ Må selge sand boaene, men det er noe jeg ikke sørger over. Har hatt lyst på skjeggis så lenge at det får jeg leve med. så fort hunnen har født ungene og jeg har fått solgt det gjenget, flytter jeg inn et terrarium på 150x60x60, sann ca. Men har noen erfaring med å gjøre et akvarium om til terrarium? Vil ha skyve dører og holder det med ventilasjon på kanten over dørene hvis jeg har ca 10cm opp å gå på? nede blir det jo sand så.... men gleder meg virkelig. Kommer nok til å kjøpe et dyr på ca 6mnd eller året, hvis det er mulig å få tak på.... Gleder meg og tror det blir ganske kult!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
|
E sie bare gratulere på fårrskudd!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
gleder meg, ble mer glad da jeg fant ut at jeg faktisk har plass til et så stort terra på rommet^^
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Oslo
|
grattis på (forskud) jeg håpe du får det fint med den.
vet ikke noe om det med akvariet men du kan kjøpe et tararie via internettet. mhv powerboy |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
men skader jo ikke å stikke innom glassmesteren i bydga heller;p maybe he`s a wizard!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Oslo
|
det er jo selfølgeli risk for at det kan skje. men det er en mulighet og glasset tåler jo litt men det er noen som sprekker.
kommer annpå matrialet. mhv powerboy |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
topplokk uansett dyr og uansett terra er ganske så tungvint. da lysene som regel står oppå lokket ;P
så stress å ta av alt , så ta av lokket osv hver gang man skal nedi. skjeggisterra er jo ganske høyt også. så det må stå på bakken i såffal om du skal ha sjangs til å komme til nedi der
|
![]() |
| Emner |
| bestemt, det |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|