|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Skjeggisen min har fått en slags vortelignende sak på haka,rett under munnåpningen.Det ser ut som forhornet hud,men er litt usikker....noen som vet hva dette kan være?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
her er et bilde av han...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
vel...var ikke så lett det her hehe
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
last opp bilder på www.photobucket.com Så kopierer du IMG linken inn her
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Takk for tipset
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
du må dra til legen og det er ikke noe du burde vente med..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
men hva tror dere det kan være?Skal få han til dyrlegen ja :confused:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
er ikke sikker på hva det er. Litt dårlig bilde, så jeg ser ikke noe også er jeg ikke lege..har lest en annen som fikk en kul over øye og han døde av det..
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
ved nærmere undersøkelse ser det ut som en træle.Før han kom i sitt nye store terra,bodde han i et knøttlite bur stakkar.Og han var fæl til å stange mot ruta.han fikk nok en træle av det.Nå er den endelig i gang med hamskifte og kommet hjem til meg og får stell.Han var min først,så solgte jeg han til en bekjent,men jeg så han ikke trivdes og min venn ville ikke ha han lenger så jeg tok han regelrett tilbake og ordna et hjem for han som var stort nok.Solgte slangen som bodde i terrariet før fordi jeg har hatt dårlig råd og ikke har hatt råd til et nytt terra til shaggy.Slange kan jeg kjøpe igjen når jeg får bedre råd.Nå koser han seg fælt og spiser godt,bader og virker så rolig og fin igjen.....tror han synes det var godt å komme til "mamma"igjen hehe
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| vorte |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|