|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Skjeggisen min skal som sagt flytte til et stort 540 l. akvarie.Hvor mye lys bør jeg ha?
Edit: endret trådens tittel (DanFekar) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
skjeggisen skal ha uv lys, får kjøpt det hos din lokale dyrebutikk, mest sannsynlig at det må bestilles..
lyset inneholder Uv B og Uv B, pære er ganske dyr, men billigere en å kjøpe lysrør hvert halvår ![]() koster rundt 1000-1200kr, merke Zoomed. skal skrive litt mer til deg når jeg kommer hjem fra jobb
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ã…lesund
|
Hei, ble litt usikker på ka du egentlig meinte med det spørsmålet
![]() Men siden det ikke er "nye" skjeggiser regner jeg med du vet ka lys du burde ha.. Men om du mener hvor mye så har jeg forstått deg rett ![]() Men du burde ha et lysrør som dekker hele (eller nesten hele) lengden på terrariumet + selvfølgelig ei varme lampe.. mange bruker to varme lamper.. men jeg føler at det blir for varmt.. så da er det greit å bruke varme kabler eller varme matte.. Håpe dette var svar nok for deg..
|
![]() |
| Emner |
| belysning, hos, skjeggagam |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| belysning og plassproblem | tigeralexander | Vivarier | 12 | 31-03-2008 16:50 |
| Belysning til landskilpadde | moonica89 | Skilpadder | 10 | 26-03-2008 19:46 |
| Terrarie til skjeggagam, temperatur og belysning | magnus85 | Terrarier | 6 | 28-05-2007 12:10 |
| Lurer på belysning.. | Tarantellen | Terrarier | 14 | 15-12-2006 20:26 |
| Belysning... | Miss_Loca | Agamer | 14 | 22-06-2006 18:12 |