|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
Nå har jeg hatt skeggisen min Chucky en stund
Skal begyne nå i helga med et hjemme laget Terrarie bygget for 2 skeggiser Jeg har lyst til å skaffe en jente til Chucky men ikke en hvemsomhelst Skeggis Har veldig lyst på en 1-2 år gammel Skeggis hun men "sand fire morph" eller en rød lignende morph Her er en side om Skeggis morpher Link Er det vanskelig å få tak i en slik skeggis el om noen vet om noen som kan? "spør ikke om jeg kan kjøpe bare om noen vet om noen" også lurer jeg på hvordan skeggis avlere klarer å holde på x antal skeggiser før det blir for mye selger man de man ikke vil beholde? takk for svar ps: vet noen om noen net sider der man kan bestille ting til reptiler som f.eks Substrat , Lys , Mat skåler og div ting til reptiler?
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Moss
|
Ettersom et skjeggagam-kull gjerne pleier å bestå av 15-20 unger, tror jeg at de aller færreste velger å beholde alle ungene som klekkes.
(tenk deg hvor mye en sånn flokk spiser etterhvert, for ikke å snakke om plassen de trenger : )Så ja, enten så selger man de man ikke vil/kan beholde, eller så velger man å ikke klekke ut eggene i det hele tatt. Jeg har inntrykk av at det er vanskelig å få tak i skjeggagam-morpher her i Norge, men det er det nok andre som vet litt mer om enn meg ![]() Ps. Her kan du få tak i litt forskjellig.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
de morpene er sinnsykt dyre, og er veldig vanskelig å få tak i norge
men ingenting er umulig, viss det viser seg å være "umulig" så er det da mulig å se i sverige/danmark har selv lyst på red flame, red phase, citrus og hypo snow morph
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
Ja jeg er fullt åpen for sverige/danmark
har lyst på to ulike skeggiser "litt variasjon" og da blir bebbisene dems også ganske spesielle
|
![]() |
| Emner |
| ang, diverse, skeggagamer, spørsmål |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Diverse skinn | Joystick | Helse og sykdommer hos reptiler | 6 | 13-06-2008 18:17 |
| Diverse anatomi | Blodstrupmoen | Taranteller | 5 | 22-05-2008 13:44 |
| Diverse spørsmål om skorpiner | Kristine88 | Skorpioner | 16 | 21-06-2007 16:30 |
| Diverse spørsmål om skjeggagamer | kine87 | Agamer | 8 | 25-08-2005 08:37 |