![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
jeg har en kanin fra før av sammen med søstra mi. jeg er 14 og har fått så syyyyyyyyykt lyst på en liten søt sjeggis eller(helst +) en leopardgecko. men jeg har spurt morra mi om å få det når vi var i sverige og hun sier at de er søte osv. men at hun helst ikke vil ha det fordi det er ulovelig i norge... jeg lurer på hva jg skal si til dem for å vise at jeg har skikkelig lyst på en. er redd dem kommer til å si "du har jo kanin fra før, du trenger ike flere dyr nå" eller noe...
![]() ![]() ![]() bendick
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
først så tar du det pent, puster sakte og dypt inn, så ut igjen..
du kan jo f.eks skrive ut masse bilder av de, carsheets(kansje) for å vise at det ikke er noe spess vansklig å holde de? men vis du er lei kaninen, så kan du jo kjøpe deg kongepython ![]() hehe og take it easy med alle dissa like bokstavene a? haha blir sliten av å lesa.. ![]() -Robin
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
|
han mente vet at du kunne prøve å kutte ned på alle de undøvendinge "i'ene" i pliiiiiiiis og alle spm tegnene..
Om du prøver og formulere deg på en litt mere overskitlig måte så kanskje folk tar deg litt mer seriøst her inne.
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
|
ja men det er en veldig barnselig måte å skrive på. Blir fort stempla som "drittunge" no offence liksom. Men sånn er det..
Om du formulerer deg litt bedre, og skriver litt mer korrekt norsk så tar folk deg seriøst å svarer skikkelig på spm dine i stedet
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
men du kanke svare på spm. mine du da? plis?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
brukte ingen argumenter... ringte fra Danmark og sa "Hei mamma, hvordan går det? forresten, jeg har kjøpt slange."
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() ![]() he he
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Haha!
Mamma var med og kjøpte min Linus. Vi var i dyrebutikken og skulle kjøpe sirisser til tarantellen som jeg fikk i bursdagsgave fra vennene mine dagen i forveien, og så spør mamma litt om øgler, siden hun ser at de har sånn pulver til å ha på maten deres. Nei, jo, damen snakket da først om slanger. Så sa mamma at nei, hun ville heller ha en liten øgle. Ja, skjeggiser er fine, og leoser, leosene trenger du ikke å gi grøntfôr. Jeg har et telefonnummer her, til en som selger billig... Etter et par timer hadde vi Linus + ALT vi trengte i bilen og var på vei hjem.
|
![]() |
| Emner |
| argumenter, eller, hvilke, leopardgecko, sjeggis |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Argumenter FOR å få en leopardgekko | Neko | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 12 | 04-10-2007 17:36 |
| Sjeggis-par | Zool | Agamer | 25 | 21-08-2007 12:41 |
| Sjeggis | Zool | Agamer | 12 | 15-08-2007 18:16 |
| Reptilhold - hjelp meg med argumenter! | Olliw | Småprat | 7 | 11-05-2007 13:38 |
| skal kansje få en gecko eller sjeggis | gunda | Generelt om reptiler | 6 | 19-09-2006 08:38 |