"
Gammel 14-10-2007, 19:02   1 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 2,233
Standard kansje sjeggagam???

hei. jeg skal kansje få meg sjeggagam men lurte på om dere proffer kunne si meg fakta om mat, stell(rensing av bur) og alt det derre? takk på forskudd
bendick2112 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 14-10-2007, 19:06   #2
Guest

Meldinger: n/a

ligger flere linker inne her,,gå på søk siden

Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 14-10-2007, 19:08   #3
Reptilfreak

Miri sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 235

hvis du titter litt rundt på forumet om øgler så finner du nok det meste du trenger å vite! søk på skjeggis på forumet, eller så kan du søke på latinnavnet på google(pogona vitticeps).
The only constant is change
Miri er offline  
Svar med sitat
Gammel 14-10-2007, 19:22   #4
Reptilfreak

Androctonus sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
Meldinger: 1,653
Blog Entries: 13

Hei!
her kan du lese mye om skjeggiser, alt fra bunnsubstrat til lys du skal bruke (da mener jeg alt)
Link:
www.morion.com/teo/sve...frame.html

blir kjempe morsomt om du hadde skaffet deg en, er bare flere og flere som skaffer seg nå
jeg skaffa min for 3mnd siden og er kjempe fornøyd, kjempe koslige dyr og er sosiale. blir veldig knyttet av eieren sin, holder du på med den hver dag (noe du burde gjøre) så blir den nesten som en liten hund!!
viktig den har et terrarie som er stort, så den kan klatre og styre på som som den vill. når de er små så spiser de utrolig mye, opp til 25-30stk. men det er pinnheads (baby sirisser)
skjeggisen er et ørken dyr og trenger ikke spesielt med fuktighet, rundt 30%. men du får lese mye om dyret du skal skaffe deg før du kjøper det, det er VIKTIG!!
som sagt, på den linken er det alt du trenger og vite om en skjeggis og dens krav og det er bare og spørre om du lurer på noe.
lykke til!!
Svar med sitat
Gammel 15-10-2007, 11:31   #5
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Standard Re: kansje sjeggagam???

Sitat:
Opprinnelig postet av scorpis
Hei!
her kan du lese mye om skjeggiser, alt fra bunnsubstrat til lys du skal bruke (da mener jeg alt)
Link:
www.morion.com/teo/sve...frame.html

blir kjempe morsomt om du hadde skaffet deg en, er bare flere og flere som skaffer seg nå
jeg skaffa min for 3mnd siden og er kjempe fornøyd, kjempe koslige dyr og er sosiale. blir veldig knyttet av eieren sin, holder du på med den hver dag (noe du burde gjøre) så blir den nesten som en liten hund!!
viktig den har et terrarie som er stort, så den kan klatre og styre på som som den vill. når de er små så spiser de utrolig mye, opp til 25-30stk. men det er pinnheads (baby sirisser)
skjeggisen er et ørken dyr og trenger ikke spesielt med fuktighet, rundt 30%. men du får lese mye om dyret du skal skaffe deg før du kjøper det, det er VIKTIG!!
som sagt, på den linken er det alt du trenger og vite om en skjeggis og dens krav og det er bare og spørre om du lurer på noe.
lykke til!!
ok, tuuuuuuuuuusen takk assa. kjempe fint
bendick2112 er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-10-2007, 12:32   #6
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

den linken funbker jo ikke
bendick2112 er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-10-2007, 12:43   #7
Reptilfreak

Adriano sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 740

Hei, velkommen
http://www.morion.com/teo/svenska/teo-svenska.html
Svar med sitat
Gammel 15-10-2007, 13:09   #8
Senior Member

Phobos sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 144

Sitat:
Opprinnelig postet av Adriano

når jeg først bestemte meg for å kjøpe Skeggis var dette den siden jeg leste først

masse bra lesestoff og bilder
Svar med sitat
Gammel 15-10-2007, 13:14   #9
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

ja takk. men det sto på svensk da, kjønner nesten ike en dritt ække så smart,
bendick2112 er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-10-2007, 14:34   #10
Senior Member

Phobos sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 144

Sitat:
Opprinnelig postet av bendick2112
ja takk. men det sto på svensk da, kjønner nesten ike en dritt ække så smart,

du kan skifte språk til engelsk
Svar med sitat
Svar

Emner
kansje, sjeggagam

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/agamer/4640-kansje-sjeggagam.html
Skrevet av For Type Dato
Sjeggagam - Kvasir This thread Refback 15-06-2009 20:58

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Kansje av interesse? Trond1 Småprat 1 21-10-2006 12:27
skal kansje få en gecko eller sjeggis gunda Generelt om reptiler 6 19-09-2006 08:38

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 07:08.