|
|
|
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
hei. jeg skal kansje få meg sjeggagam men lurte på om dere proffer kunne si meg fakta om mat, stell(rensing av bur) og alt det derre? takk på forskudd
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
ligger flere linker inne her,,gå på søk siden
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
hvis du titter litt rundt på forumet om øgler så finner du nok det meste du trenger å vite!
søk på skjeggis på forumet, eller så kan du søke på latinnavnet på google(pogona vitticeps).
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Hei!
her kan du lese mye om skjeggiser, alt fra bunnsubstrat til lys du skal bruke (da mener jeg alt) Link: www.morion.com/teo/sve...frame.html blir kjempe morsomt om du hadde skaffet deg en, er bare flere og flere som skaffer seg nå ![]() jeg skaffa min for 3mnd siden og er kjempe fornøyd, kjempe koslige dyr og er sosiale. blir veldig knyttet av eieren sin, holder du på med den hver dag (noe du burde gjøre) så blir den nesten som en liten hund!! ![]() viktig den har et terrarie som er stort, så den kan klatre og styre på som som den vill. når de er små så spiser de utrolig mye, opp til 25-30stk. men det er pinnheads (baby sirisser) skjeggisen er et ørken dyr og trenger ikke spesielt med fuktighet, rundt 30%. men du får lese mye om dyret du skal skaffe deg før du kjøper det, det er VIKTIG!! som sagt, på den linken er det alt du trenger og vite om en skjeggis og dens krav og det er bare og spørre om du lurer på noe. lykke til!!
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
den linken funbker jo ikke
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
Sted: Vestfold
|
Sitat:
når jeg først bestemte meg for å kjøpe Skeggis var dette den siden jeg leste først masse bra lesestoff og bilder
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
ja takk. men det sto på svensk da, kjønner nesten ike en dritt
ække så smart,
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
Sted: Vestfold
|
Sitat:
du kan skifte språk til engelsk
|
|
![]() |
| Emner |
| kansje, sjeggagam |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/agamer/4640-kansje-sjeggagam.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Sjeggagam - Kvasir | This thread | Refback | 15-06-2009 20:58 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kansje av interesse? | Trond1 | Småprat | 1 | 21-10-2006 12:27 |
| skal kansje få en gecko eller sjeggis | gunda | Generelt om reptiler | 6 | 19-09-2006 08:38 |