|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Sep 2007
|
kan skjeggiser svømme? evt, kan de leve i et aquaterrarie sammen med rødørete terrapiner? og hvor flink er de til å klatre?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2007
|
hvorfor skal du ha en skeggis i at akvarie? sumpskilpadder og skegisser lever under to helt forskjellige forhold.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
dette er ingen god ide. de har forskjellige krav til fukt/varme og terrapiner er glupske. kan fort forsvinne en haletupp. en dårlig kombinasjon og frarådes på det sterkeste!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
var ren nysjerrighet. fikk ikke svar på spm. kan de svømme? er de flink til å klatre? er helt fersk i øgleverden, så vet lite om dette.. denne siden er vel til for å informere sånne som meg
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Sitat:
Ja, de fleste skjeggiser liker å bade ikke maraton akkurat, men en liten duppert i ny og ne.her har du en link om temaet: http://reptilfreaks.no/index.php?nam...m+sv%C3%B8mmer Skjeggiser er også meget dyktige klatrere og liker å ha en og annen rot eller sten å klatre litt på. Vil ikke utale meg mer da jeg ikke kan så mye om dem, men hør med Gibbs som er mod her inne, da han har en del peiling
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
aiight... helt i hundre ved tanken på de.. får håpe eg klarer å få tak i et par! takk for svar
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kan, skjeggagamer, svømme |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder