|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2007
|
Hei!
jeg lurte på om det var noen bra butikker i sverige som hadde reptiler ![]() En butikk som ligger max 2 timer innover fra tøckfors eller noe ![]() Hadde vært fint hvis noen kunne kommet med tlf nr eller linker ![]() Takker for svar! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Det er dyrego i tøckfors.. med dyr med dårlig helse etter hva jeg har erfaring med.. Kjøp dyr fra privat personer sier bare jeg
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Det har ikke jeg hørt noe om.. vet om flere som har kjøpt dyr der som har hatt dem lenge hehe..
Noen andre butikker litt lengre innover da? Er jo nesten ikke noe utvalg i tøckfors |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Tror de fleste her inne støtter teorien til mr-repti, jeg gjør vertfall det. Har hørt om x antall fatale utfall av og handle i butikk.
Prøv heller og komme i kontakt med privatpersoner, her inne, eller på repti.net...
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
Alder: 19
|
er nok smartest å kjøpe hos privat personer, men kameraten min kjøpte en 10-15cm lang skjeggis hann på dyrego i tøcksfors, og det er 1 år siden, den shar spist enormt og driti bra hele veien, er nå 43cm, og bor i ett 2,5m langt akvarie med sand, fullt av røtter å steiner, varmelampe, varmematte, to vannskåler, uv lys, og går på en diet med sirisser, og salat og frukt, som er puddra med vitaminer. den blir håndtert hver dag å er bortimot den tammeste øgla jeg har sett, vi pleier noen ganger å fore den med salat nåt vi håndterer den, den heter forresten nikolai
|
![]() |
| Emner |
| butikker, sverige |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reptiler i sverige ? | HÃ¥vard | Øgler | 4 | 13-09-2009 18:30 |
| Danmark - butikker | nika86 | Småprat | 2 | 13-08-2008 10:01 |
| Nytt sted å bo og trenger info om butikker i tromsø. | slicer | Taranteller | 0 | 16-08-2006 13:15 |
| Sverige?? | P1eR | Utstyr | 2 | 08-06-2006 19:44 |
| Butikker i sveriege | aleXXX | Småprat | 11 | 21-11-2005 08:33 |