|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Buskerud
|
Jeg synes så plutselig at skjeggagamjenta mi har lagt på seg... Litt tykkere, iallefall over magen...
Så kan noen si meg noen "faste" tegn på graviditet? Legger ved noen bilder, vil gjerne høre deres mening.. Kan godt være hun har spist godt bare også, for hun har alltid vært litt liten av seg..
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ã…lesund
|
Må innrømme at jeg ikke er helt sikker på om dette er graviditet eller ikke siden jeg har liten peiling på sånt.. Men mi ho'e blir sånn innimellom når ho har vært litt for grisk over matskåla.. Den ene gangen var jeg helt sikker på at hun var gravid.. men en dag seinere la ho en kabel som gjorde "pappa" stolt.. og da var ho plutselig slank og fin igjen
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
om du kjenner forsiktig langs sidene på magen hennes så skal du kjenne eggene, hvis hun er med egg.
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Nå har jeg gitt henne noen ekstra dager, og kjent etter på magen hennes, men jeg kjenner ingenting... Men hun er fortsatt større enn vanlig, og gjør fra seg som hun pleier..
Er det noe jeg burde gjøre dersom hun er gravid? Hvordan lager man "fødekasse" til skjeggagamene? Når burde den settes inn??
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Hmm.. merkelig at det er såå mange reptil-freaks her, men ingen som kan svare meg på noe som helst ang. skjeggiser og graviditet........
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Du kan ikke forvente at alle skal kunne akkurat alt om sjeggis.. Desverre er Gibbs borte nå, ellers hadde du nokk hatt svaret.. Det finnes flere forum, med andre brukere, det finnes også utenlandske forum, hvorfor besøker du ikke dem, vis du ikke får svar her?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
|
legg ut spørsmålet på repti.net så får du garantert svar
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Sitat:
de jeg kjenner som har hatt kull på skjeggiser har bare latt hunnen grave ned eggene i sanden og så tatt de ut for å legge de i en klekker.
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
Ok.. Takk
|
![]() |
| Emner |
| gravid |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gravid Skjeggis ?? | Speedy | Agamer | 1 | 06-01-2008 13:46 |
| Gravid leo! | Tarantellen | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 16 | 13-08-2007 23:19 |
| Keiser som er gravid? | Chilli | Skorpioner | 5 | 03-07-2007 18:31 |
| gravid kneler | gunda | Knelere | 5 | 02-07-2006 12:28 |
| Gravid skjeggis | Mansfield | Agamer | 3 | 25-04-2006 15:58 |