|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
ok så jeg har tenkt å skaffe Skeggis
Jeg har lest opp på skeggis og har bestilt "bearded dragon manual" jeg har en Dyrlege som vet mye om reptiler som er god venn av faren min og bor i larvik jeg har penger til å a dyret og fårhåpentlig vis tid men her er saken Jeg leier leilighet hos noen som har barn som er alergiske mot pelsdyr jeg kan ikke ha Hund katt eller ei rotte for densaks skyld vis jeg søker om å få skeggis hvor stor sansynelighet er det får at de sier ja? er det vits i å prøve? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Norge
|
Det er enkelte som får gjennomslag, men det er skjelden. Du har jo bedre sjans enn de fleste hvis du får dyrlegen til å hjelpe deg med å søke selvsagt så jeg ville hørt med han om han kunne hjelpe.
Lykke til
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
det skal jeg
kansje heg får flax |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
ikke for å ødelegge den positive holdningen her, men du får nok ikke tillatelse til hold av skjeggis pga allergi i husholdningen. har du flaks får du på en landskilpadde, men ikke skjeggis. det kan jeg nesten garantere med sikkerhet. men at folk sender inn søknader er jo bare positivt det. da legger vi mer press på mattilsynet og hjelper kanskje på å myke opp systemet. lykke til.
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
jeg har ingen forhåpninger
men verdt et forsøk ikke sant? Dyrlegen er villig til å se etter Skeggisen uanset og mat er ikke noe problem får å si det sån that beadie is mine |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
hvorfor gidde å søke. da vet de jo hvem du er.
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Norge
|
Tror det har en positiv effekt å søke jeg! Hvis du gjør det så tenker de aha, dette er en som ikke har lyst til å bryte loven!
Eller aha! Han her kan sikkert en del om reptiler siden han vet at han må søke. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| ready, set |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|