|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
|
får meg snart 2 skjegg agamer å lurer på hva jeg skal gi de som mat når de er små, å hva de skal ha når de er blitt voksne?
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
|
heyhey.........de har jo det meste samme på menyen når de er små og store..........men gi den småe sirisser(tips ta av bakbeina då er de lettere å få taki for øglen)...frukt osv. og vitaminer :wink:
Mvh Mats |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
takk for svar
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tiggerstaden
|
Les gjerne alt du kommer over av info vedr. skjeggiser. Husk at de krever en forholdsvis "variert" meny i forhold til de fleste geckoer, samt korrekte vitaminer ol.
For dyrenes vel er det best at du leser om dyret FØR du bestemmer deg for å anskaffe det. Husk også å ha innredet og stabilisert et terrariemiljø før du lar dyrene flytte inn. Det er nok tullinger i landet som vanskjøtter dyrene sine, uansett om det gjelder undulater eller krokodiller.. Lykke til - gi oss bilder om du kan!
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Strömstad, Sverige
|
Det är mycket att läsa innan man skaffar skäggagam, och särskilt kosten är viktig.
Jag har en del fakta på min hemsida www.terrariet.se men man bör läsa på många ställen och helst köpa ett par böcker.. Kolla dessa länkar också: http://blackninjakitty.com/herps/dragons.php http://www.beautifuldragons.com |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
takk for svar
Har satt øglene på venting til jeg er helt sikker på at jeg kan dette med mat til terrarie..
|
![]() |
| Emner |
| agam, mat, skjegg, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |