|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jul 2011
Sted: Sverige
Alder: 20
|
Hei.
Har anskaffet meg en dvergskjeggagam, skal hentes i dag. Han er 14mnd gammel, mat og alt følger med. Terrariet jeg får med er på 60 liter, håper dette er nok? Har tenkt å bygge et nytt rom til han i kjelleren, slik at han nesten får så stor plass han vil. Vil jo det beste for dyret. Men mitt spm. Dette er jo en kjeller, derfor også litt kjøligere enn i 1. etasje. Kommer selvfølgelig til å sette opp varmematter, lamper osv for at dette skal bli varmt. Men hvordan gjør jeg det om vinteren? Er jo tross alt veldig kaldt i Norge. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
du må ha mere varme da. Varm opp rommet med panelovner, oljeovner osv.
Er det for kaldt så må du fyre mer. Ikke så veldig vanskelig. eventuelt kan du jo isolere bedre kjellern |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Åja, ekke værre enn det altså?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Ja, det skjønte jeg jo
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| dvergskjeggagam, terrarie, vinter |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til Dvergskjeggagam - Pogona Henrylawsoni | Viridovipera | Kommentarer til faktaarkene | 3 | 27-09-2008 18:53 |
| Dvergskjeggagam - Pogona Henrylawsoni | TwixXxy | Øglefakta | 0 | 25-09-2008 22:11 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| Dvergskjeggagam, leoeser og mine tanker! | jebfx | Agamer | 14 | 23-01-2007 11:29 |