![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Norge
|
Har hørt at en skjeggagam er en av de letteste øglene å skaffe seg...Men hvor i all verden får man tak i en? Bor rundt Stavanger-området og har ingen kontakter som vet noe om dette. Hvis jeg skulle hatt, ville jeg helst hatt en som er kun noen få mnd gammel, kanskje en gutt og en jente (som ikke er i slekt)
Noen som har tips? Dersom dere ikke foretrekker å svare her, kan dere sende meg en mail; sportsgeni@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Hvis du ikke har noen erfaring med reptiler fra før går du først inn å leser Pogona Vitticeps
Etter du har satt deg grundig inn i dyrets krav og fortsatt føler deg sikker på at dette er aktuelt stikker du innom kjøp/salg på Repti.net - Your reptile portal Beste plassen for øyeblikket.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Sitat:
Det er nok lurere å starte med 1 hann eller hunn. Skaffer du deg en hunn & hann så blir det parrings å egg. Ønsker du deg Å har plass til flere så ville jeg heller gått for flere jenter. |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skjeggis bok | bobkåre | Litteratur | 5 | 05-07-2009 22:35 |
| Ã…ssen skaffer dere torv?? siden det er vinter tider. | Zpider | Skorpioner | 10 | 18-02-2007 17:39 |
| skjeggis | primero | Agamer | 17 | 29-08-2006 22:22 |
| Bur til skjeggis? | Miss_Loca | Agamer | 1 | 27-01-2006 06:05 |
| skjeggis | bat82 | Agamer | 2 | 18-01-2006 20:00 |