|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 23
|
jeg har nettopp fått en skjeggagam, men den er veldig dårlig til å spise! jeg har hatt den i 5 dagen og den har ikke villet ha siriss, bare litt salat.. men ikke mye! noen som har noen råd??
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Sør-trønderlag
|
Fortell litt om hvordan oppsette ditt er til den. Størrelse, tempraturer, belysning osv.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Når en skjeggis nettopp har flyttet kan det gå noen dager før dem spiser.
Det er ikke unormalt. Som nevnt over her gir du oss også veldig lite informasjon om hvordan skjeggisens lever. Vi trenger mere kjøtt på beina for å kunne uttale oss om noe kan være galt, noe det sikkert ikke er! Noe du kan svare på. Hvor gammel er den, hvor stort bur, vitaminer og kalk, uv, solspot, hvor tynn/tykk er den, hva er den vant til å spise fra før osv ![]() Her har du en side som er ganske fin med masser av informasjon du kan studere for å gi ditt dyr det beste liv den kan få. Mere du leser bedre vil den få det.. Her er nettsiden: Mina erfarenheter angående skäggagamer Masse på venstre side som du kan klikke deg inn på + at det ligger et fakta ark her inne på RF også. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| vil ikke spise | ramstein | Snoker | 15 | 22-07-2010 13:45 |
| Hva kan Pinnedyr spise og ikke spise? | Malin.. | Pinnedyr | 28 | 28-10-2008 10:13 |
| keiseren min vil ikke spise | Flipp | Skorpioner | 4 | 04-02-2008 20:47 |
| Vil ikke spise | Tony26 | Snoker | 14 | 15-05-2007 16:44 |
| Vil ikke spise ! | skorpion | Knelere | 23 | 25-12-2006 10:17 |