|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Lengere en 1 uke uten noe menneskelig kontakt syns jeg er å strekke det litt for langt.
De klarer seg sikkert fint i to, tre og fire uker uten mat og vann, men hva om dyret ditt blir syk et par dager etter du har reist også er det to-te uker til du kommer hjem uten at noen har fått sjekket dyret. Det er ikke bra i det hele tatt.. Når det kommer til vann og mat, så kan dem gå ganske lenge uten det, men sykdom og selskap, ikke så lenge.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Har ikke fått ferie på mange år jeg, pga dyrene mine. (ca tolv tror jeg)
Blir noen turer på noen dager innimellom men ikke mer enn det. Har man dyr som krever pass, må de prioriteres foran ferier. Sånn er det bare. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Sitat:
Driver du med stor avel eller noe sånt (bare lurer). Ferie kan man fint ta selom man har reptiler så lenge dem har til gang til vann å det er snakk om friske/voksene dyr. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Alder: 33
|
Tar aldri ferie mer enn max en uke om gangen jeg, og da gjerne med barnevakt til dyra.
Dyra betyr mer for meg enn å få sola kroppen i syden lissom
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: I midten
Alder: 32
|
Da har jeg fått svar på det jeg spurte om.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
Sted: oslo
|
Sitat:
Hun har hunder, katter, reptiler, hamster, insekter og sikkert mere som jeg ikke vet om.. Fatter at hun ikke får dratt noe sted
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Såpass ja,ja da er det noe annet ja
![]() Ellers så er det jo null stress å unne seg en ferie selom man har reptiler. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Nja, pilgift frosker f.eks. trenger en del stell, spesielt fuktighet, men dette kan man få styrt via regnsystem om man har d.. ellers skal de jo ha mat ganske så ofte, pluss at maten må avles..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| ferie=) | Neon | Taranteller | 3 | 09-06-2008 15:02 |